Auteur |
Bericht |
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Re: revisie 3.2 en 915
Toen ik een 3.2 kocht werd mij verzekerd dat ik onder de 22 niets zou vinden. Uiteindelijk iets meer dan 17 betaald voor een hele nette... Dat ze niet op internet staan betekent nog niet dat ze er niet zijn Maar makkelijk is het idd niet, ook niet als je 30k uit wil geven. De meeste lufties zijn best wel slecht, ook al zie je het niet. Zeker als ze weer als dd dienst moeten doen, vallen velen door de mand.
_________________________________________ rouge et noir
|
22 aug 2014 17:06 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Re: revisie 3.2 en 915
_________________________________________ rouge et noir
|
22 aug 2014 17:07 |
|
|
Nicolò
3.2 Carrera '87er J-serie
|
Re: revisie 3.2 en 915
Een (andere?) MickRS had een 3.2 gekocht en met 240k op de teller, zou die 3.2 nog wel 100k meekunnen voordat er een revisie nodig was. Met mijn beperkte jaarkilometrages laat die revisie dan nog wel even, 20 jaar, op zich wachten en heeft voor mij en menig ander dan geen waardedrukkend effect.
_________________________________________ Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!
|
22 aug 2014 17:26 |
|
|
bully
|
Re: revisie 3.2 en 915
Maar dat is juist het punt, dat was toen.
|
22 aug 2014 17:28 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Re: revisie 3.2 en 915
Nee hoor, dat was ik. Die ton heb ik er in drie jaar op gezet En met dat soort kilometrages was ie toch wel redelijk snel richting een revisie gegaan... De volgende eigenaar heeft er een mooie auto aan, maar als je m gaat gebruiken waar ie voor bedoeld is, dan loop je tegen aanzienlijke kosten aan.
_________________________________________ rouge et noir
|
22 aug 2014 17:37 |
|
|
P32again
3.2 coupe '87Flevoland
|
Re: revisie 3.2 en 915
Hermen, nog nieuws uit het revisie front?
|
03 sep 2014 19:31 |
|
|
Hermen 2
3.2 carreraCapelle aan den IJssel
|
Re: revisie 3.2 en 915
net terug uit Italië en deze week weer aan de slag .. hou jullie op de hoogte
_________________________________________ If it ain't broke, don't fix it
|
07 sep 2014 22:13 |
|
|
Hermen 2
3.2 carreraCapelle aan den IJssel
|
Re: revisie 3.2 en 915
sfeerfoto's Motor uitgebouwd verschillende niet originele ringen door freubelaars aangebracht... kleppen te ver heen... demontage zuigertjes met koek voor de poedercoater brandplekken op vliegwiel
_________________________________________ If it ain't broke, don't fix it
Laatst bijgewerkt door Hermen 2 op 15 sep 2014 20:28, in totaal 1 keer bewerkt.
|
15 sep 2014 19:53 |
|
|
Hermen 2
3.2 carreraCapelle aan den IJssel
|
Re: revisie 3.2 en 915
diverse nieuwe onderdeel tje tjing... detail meten is weten samenbouw waar is ie gaffel ? en klaarrr
_________________________________________ If it ain't broke, don't fix it
Laatst bijgewerkt door Hermen 2 op 15 sep 2014 20:31, in totaal 1 keer bewerkt.
|
15 sep 2014 19:54 |
|
|
Hermen 2
3.2 carreraCapelle aan den IJssel
|
Re: revisie 3.2 en 915
samengebouwd aanzicht 2 oude leidingen en nieuw
_________________________________________ If it ain't broke, don't fix it
Laatst bijgewerkt door Hermen 2 op 15 sep 2014 20:32, in totaal 1 keer bewerkt.
|
15 sep 2014 19:55 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Re: revisie 3.2 en 915
aardig klusje.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
15 sep 2014 20:24 |
|
|
P32again
3.2 coupe '87Flevoland
|
Re: revisie 3.2 en 915
Kijk eens aan dat gaat goede kant op! Blijf maar komen met de foto's
|
15 sep 2014 22:04 |
|
|
Robbierob
Ex. 911 Carrera 3.2 Moosgrün metallic,
nu Alpine A110 Legende IriswitRegio 077
|
Re: revisie 3.2 en 915
Gaat de goede kant uit
_________________________________________ Less is more !
|
16 sep 2014 15:51 |
|
|
Danny
3.2 carrera cabrio "88stein lb
|
Re: revisie 3.2 en 915
die zuigers met "koek" zijn gewoon voorzien van een zwarte coating, dat hoort er op te zitten.
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst
en hier voor de foto`s
|
16 sep 2014 17:04 |
|
|
Hermen 2
3.2 carreraCapelle aan den IJssel
|
Re: revisie 3.2 en 915
ok zwarte coating koek dan
_________________________________________ If it ain't broke, don't fix it
|
16 sep 2014 18:01 |
|
|
Hermen 2
3.2 carreraCapelle aan den IJssel
|
Re: revisie 3.2 en 915
zo nieuwe Mahle 3.2 set OEM is onderweg ! de 3.4 set vindt ik te duur €2000,- meer voor 200cc
besteld bij Rosepassion was de voordeligste..
nu de SSI's nog bestellen...
_________________________________________ If it ain't broke, don't fix it
|
16 sep 2014 20:15 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Re: revisie 3.2 en 915
Goed man!
_________________________________________ rouge et noir
|
16 sep 2014 21:18 |
|
|
Hermen 2
3.2 carreraCapelle aan den IJssel
|
Re: revisie 3.2 en 915
Wel apart dat bij de 1984 motronic de linker rij cilinders gezamenlijk hetzelfde injectiemoment hebben en hetzelfde geldt voor de rechter rij. De injectie cyclus zal op zijn gunstigst dus maar voor 2 cilinders ideaal zijn!
Zijn er mensen met ervaring met een programmeerbaar motormanagement systeem en welke winst hiermee is te behalen?
_________________________________________ If it ain't broke, don't fix it
|
17 sep 2014 7:35 |
|
|
Ticcie
964 C2
|
Re: revisie 3.2 en 915
Ik heb geen verstand van dit type, maar weet je wel zeker dat er 3 cylinders op hetzelfde hun benzine ingespoten krijgen???? Dat lijkt me verre van optimaal en niks voor Porsche.
|
17 sep 2014 9:16 |
|
|
Hermen 2
3.2 carreraCapelle aan den IJssel
|
Re: revisie 3.2 en 915
ik heb dit gelezen op een forum en dit werd door de garage bevestigt...
_________________________________________ If it ain't broke, don't fix it
|
17 sep 2014 9:53 |
|
|
DHB
Met wielen en benzine
Ex. 912-1968 en Cayman S
Nu iets met een sterDordrecht
|
Re: revisie 3.2 en 915
Als de injectie voor de klep plaatsheeft, komt er dus pas mengsel in de cilinder bij het openen van de klep...
Een carburateur werkt een beetje hetzelfde, nietwaar ?
_________________________________________ Onderschrift : Een stukje tekst die je optioneel aan al je berichten kunt toevoegen. Er is een limiet van 255 tekens.
|
17 sep 2014 22:05 |
|
|
porsche964
964 Targa, 911T hotrod ('70)
EX: 3.2 Coupe
|
Re: revisie 3.2 en 915
Respect mooi project! Doe je het allemaal zelf!?
|
17 sep 2014 23:54 |
|
|
Erwin
Porsche Classic Specialist
|
Re: revisie 3.2 en 915
Och, verre van optimaal?? Alle injectiemotoren uit de 80-er en 90-er jaren werkten op dat principe. Heb je er ooit wat van gemerkt? Tegenwoordig is sequentiële inspuiting ( cilinderafhankelijke inspuiting) de standaard, toen waren ze nog niet zover. ( ook al is de mechanische injectie van 1969 ook een vorm van sequentiële injectie )
_________________________________________ Rebel engineering
|
18 sep 2014 8:15 |
|
|
Hermen 2
3.2 carreraCapelle aan den IJssel
|
Re: revisie 3.2 en 915
ik laat de nokkenassen toch standaard teveel gedoe en eigenlijk pas echt zinvol bij de hogere toeren regionen ...
wel denk ik aan een motronic chip waar de ClubSport optie op is toegepast 6840 toeren hierbij zijn de standaard klepveren nog te gebruiken
_________________________________________ If it ain't broke, don't fix it
|
18 sep 2014 21:27 |
|
|
Hermen 2
3.2 carreraCapelle aan den IJssel
|
Re: revisie 3.2 en 915
de SSI met toebehoren is ook binnen!!!
_________________________________________ If it ain't broke, don't fix it
|
26 sep 2014 16:21 |
|
|