Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 8:24

Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Spoiler gezocht 997 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Spoiler gezocht 997
Ik zou graag een kleine spoiler extra willen op de motor/achterklep. Niet zo'n taart schep of ducktail maar een tech-art spoiler die op het verstelbare gedeelte komt op de achterklep, maar als ik zoek op google krijg ik steeds wel de foto maar bij de tekst staat steeds niet leverbaar in Holland ?. Heeft iemand zo'n spoiler of weet waar ik hem kan bestellen. Gr. Coen

24 aug 2014 23:36
Profiel
PorscheForum Super Junkie
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht Re: Spoiler gezocht 997
Kijk maar uit met zo'n spoiler, die katten vinden het heerlijk :wink: :mrgreen:
61995

25 aug 2014 0:47
Profiel
PorscheForum Junkie
Als je op zoek bent naar een ietwat bescheidenere spolier, is dit misschien iets voor je (moet je dan wel in Duitsland bestellen en afhalen / laten opsturen)

Thuis dan nog wel in de kleur van je auto laten spuiten voordat je hem monteert.

http://www.pitlane.bg/en/aerodynamics/t ... g-i-p27586

62326

.. ik vind hem in ieder geval erg chique!

@Hans: die van jou mag je geen spoiler meer noemen maar eerder de reservebank van jouw plaatselijke voetbalclubje :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

25 aug 2014 9:06
Profiel
PorscheForum Super Junkie
981 Boxster GTS
Dit bedrijf maakt volgens mij dergelijke spoilers (al vind ik deze niet zo vlug terug op de site) www.mhautomobielen.nl

25 aug 2014 10:59
Profiel
PorscheForum Rakker
@nine-eleven. ik zal eens contact opnemen met MHautomobielen kijken wat die heeft.
@de911gek. ja dit is hem groot genoeg , maar weet iemand een Nederlandse leverancier.
@Hans. zo ja jij hebt wat wij noemen een groooote spoiler :wink: , ik zie dat je wat oranje buisjes in je auto hebt gemaakt om hem op zijn plek te houden. :lol:

25 aug 2014 16:13
Profiel
PorscheForum Junkie
997 Carrera S Cabriolet tiptronic 2005, Ex 996 Carrera 4S Cabriolet tiptronic 2003, Ex 356 Speedster Carrera GS de Luxe 1958 Replica
Lelystad
Die kleine spoiler op de beweegbare spoiler (de spoiler spoiler dus :mrgreen: ) is volgens mij een techart spoiler. Er staat op marktplaats namelijk een 997die ze aanprijzen als een 'techart' uitvoering en die heeft dus ook zo'n spoiler spoiler.

Zie hier de link naar die auto op marktplaats:
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/pors ... ousPage=lr
De vierde foto.

Edit; even niet gezien dat al eerder door de911gek hetzelfde gezegd was.

25 aug 2014 23:01
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
997cabrio schreef:
@nine-eleven. ik zal eens contact opnemen met MHautomobielen kijken wat die heeft.
@de911gek. ja dit is hem groot genoeg , maar weet iemand een Nederlandse leverancier.
@Hans. zo ja jij hebt wat wij noemen een groooote spoiler :wink: , ik zie dat je wat oranje buisjes in je auto hebt gemaakt om hem op zijn plek te houden. :lol:

De spoiler in kwestie is inderdaad van Techart. Ik weet niet of Techart in Nederland zit, maar zoals ik al eerder zei kan je via de link in mijn vorige mail de spoiler heel gemakkelijk in Duitsland bestellen en bij je thuis af laten leveren.. ideaal toch? Volgens mij ook heel gemakkelijk te bevestigen...Dus waarom moet het perse een nederlandse leverancier zijn? Succes in ieder geval en plaats maar een keer een fotootje wanneer de spoiler erop zit :thumleft:

26 aug 2014 9:14
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 7 berichten ]