Re: Let's introduce myself
Wellicht binnen kort eens verder gaan in een topic bij projecten, nu eerst een korte update
De 964 heeft zeker niet stil gestaan, heb er inmiddels zo'n 9.000 km bijgereden. Met een grote
Tussentijds zaken aangepakt als motor steunen (meteen RS-variant geplaatst) en steun voor de v-bak vervangen. De oude steun zag er redelijk uit, na vervanging merk je het echt wel met rijden!
Bij aankoop van de auto wist ik dat deze in een rubriek in het Engels blad EVO had gestaan en na wat zoeken het nummer gevonden. Naast de map met rekeningen vind ik dat een gave 'nice to have'
.
Op diverse zonnige zaterdagen ben ik het laatste jaar naar PCE gereden voor onderdelen. Vervang liever preventief wat zaken en zo krijg ik een beter beeld van de auto. Op dit moment liggen er een aantal onderdelen op montage te wachten zoals de olieleiding die in de wielkast rechtsachter zit en een nieuwe verdamper voor de airco. Die laatste zal toch even moeten wachten tot ik de zin en tijd heb gevonden om de auto verregaand te demonteren.
Vorige week wilde ik een rondje gaan sturen en toen zag ik dit
Deze nieuwe balk zit er nog geen jaar in
.
Contact opgenomen met PCE, dezelfde dag reactie: balk wordt vervangen onder garantie
. Alleen nog een afspraak maken.
Hopelijk is het morgen een fraaie dag dan komt ie zeker de garage weer uit