Auteur |
Bericht |
Neppert
NeppertNeppert
|
Re: ervaring met : wijkopenautos.nl
Goh......werd jij überhaupt geholpen dan?? Toen ik naar eeen S8 aan het zoeken was ook ff daar langs gegaan. Gewoon om even te kijken....ik ken de reputatie namelijk wel goed. Loop naar binnen, groet vriendelijk de meneer in het kantoortje en loop direct naar de desbetreffende auto. Loop en zo'n 5-10 min. om heen, kijk nog eens de verkoper aan, maar geen reactie.... Auto zag er op het eerste oog netjes uit. Even erin gezeten....maar nog steeds reactie. Tja.......dan maar weer lekker naar huis.
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
06 sep 2014 19:09 |
|
|
Rob69
3.2 - '88. Schieffergrau met grijsgroen interieur. Schuifdak, geen airco en geen kat
|
Ik dacht even 'done deal' maar toch nog even mobile.de checken. Cabriootjes beginnen lager dan de coupes blijft merkwaardig, die prijzen.
_________________________________________ “ If you always do what you did; you will always get what you got – and even less” - Albert Einstein
|
06 sep 2014 20:12 |
|
|
clemens
964C2 '91Hilversum
|
Oh " wij kopen auto's" natuurlijk, ik las het als 'wijk open auto's', dacht aan een cabriohandelaar...
_________________________________________ leven is het meervoud van lef!
|
06 sep 2014 21:19 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
't zou mij verbazen
|
06 sep 2014 21:25 |
|
|
arie911
Voormalig aannemer B&UHoofddorp
|
Bedankt Alvin, ben inderdaad bij Hans Bos geweest vanmiddag. Aardige man die verschrikkelijk veel weet van Porsches, alleen hij neemt voorlopig geen auto's aan wegens ruimtegebrek en de restauratie van zeker 4-5 Porsches. Zoals deze Porsches gerestaureerd worden, fantastisch, mooier dan nieuw. Hij adviseerde mij bij Pon een geboortecertificaat aan tevragen. Heb ik gedaan en moet alle gegevens enz. opsturen. Ook het versnellingsbaknummer. Zit dat aan de onderzijde en kan je dat, Porsche op de brug, zien ? Weet jij dat eventueel of moet ik de vraag op het forum zetten ? Gr, Arie911
_________________________________________ Alles heeft met leeftijd te maken
|
08 sep 2014 17:05 |
|
|
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987Amsterdam
|
@arie, dat weet ik idd niet.
|
08 sep 2014 17:44 |
|
|
Anne 2.7
>> 911 2.7 1977 <<
ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82> Groningen PF #4 <
|
_________________________________________ Trained by GP E L I T E 'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)
|
08 sep 2014 20:25 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Had vanavond een mailtje van http://www.wijkopenautos.nl Even ingevuld uit nieuwsgierigheid. Kon dus niet via kenteken(frans),maar wel op merk en model etc. Ze taxeerden de turbo op het enorme bedrag van 38.562€ Moet ik dat dan maar doen
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
21 feb 2017 0:36 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Hahaha, als ik het kenteken van mijn Alpine invoer loopt de site vast...
_________________________________________ rouge et noir
|
21 feb 2017 1:46 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Dat komt omdat je met zon Frans hok geld mee moet brengen
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
21 feb 2017 10:29 |
|
|
porschenot
ex 993 ex 996
|
zie dit topic te laat ,vorige week een oude vw lupo aangeboden en kreeg volgens de taxatie een nette prijs geboden (1600) is gelukkig niet ver weg voor mij dus er even langs gereden en kreeg toen een bod van maar liefst 775 euro wat de persoon daar zelf ook al laag vond ,hand gegeven en gezegd dat dit soort onzin biedingen zonde van vooral mijn en hun tijd zijn
|
21 feb 2017 10:37 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Vriend van me heeft een vergelijkbare ervaring. Reken jezelf niet rijk met het resultaat van de online "taxatie", dat voorkomt teleurstelling en tijdverspilling.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
21 feb 2017 11:40 |
|
|
Frits77
986 S040
|
ik bied 850
|
21 feb 2017 11:54 |
|
|
skeijmel
|
al die bedrijven zijn volgens mij gewoon er op uit om autos veel te goedkoop auto's op te kopen van mensen die geld problemen hebben, en opeens geld nodig hebben.
_________________________________________ Porsche Cayman R - Check mijn Porsche Video's! --> http://www.youtube.com/CaymanSKRD
|
22 feb 2017 16:38 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Kijk voor de gein eens op sites als radar etc. Mensen die uit Groningen naar Jetcars rijden en dan dat soort grappen op hun bord krijgen.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
22 feb 2017 17:55 |
|
|
Rob986
Een keer een 986, 997, 993, 964, 911E en een 944.Utrechtse Heuvelrug
|
En dan teleurgesteld op de terugweg langs De Groot in Soesterberg en A&D in Amersfoort rijden.
_________________________________________ "I worked hard, and if you work hard you get the goodies" - Steve McQueen.
|
22 feb 2017 18:00 |
|
|
horn
PF #57
|
Of in Apeldoorn eindigen...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
22 feb 2017 18:29 |
|
|
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
Die moet je toch bellen ipv er te eindigen?......
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
22 feb 2017 18:55 |
|
|
MY00
Cayman S
|
Ik denk dat Horn bedoeld als de auto per ongeluk water in de carburateur heeft of te wel op de bodem van een rivier is beland.
_________________________________________ Mvg,
René
|
22 feb 2017 19:02 |
|
|
Pw250
964
|
Die hebben nu ook een vestiging in Naarden, AutoVilla. Maar, of ze nu hun leven beteren..... Maar wij kopen auto's, ANWB, Tony of wie dan ook, zal altijd "iets" minder zijn als je er bent dan dat ze je per mail of telefoon voorspiegelen
_________________________________________ You've only got one life, live it!
|
22 feb 2017 20:23 |
|
|