Auteur |
Bericht |
de Fiscalist
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2Den Haag
|
glazen + chroomrand achterlichten 356 VERKOCHT
Bij het opruimen kwam ik nog een setje amerikaanse lampglazen tegen van een 356. Chroomranden zitten er bij en zijn in zeer nette staat. zie foto's Vraagprijs: Een goed bod
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
Laatst bijgewerkt door de Fiscalist op 13 sep 2014 8:57, in totaal 1 keer bewerkt.
|
06 sep 2014 13:59 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: glazen + chroomrand achterlichten 356
voorwaarde pf advertentie is het vermelden van de vraagprijs...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
06 sep 2014 15:57 |
|
|
de Fiscalist
|
Staat er toch???
Ik weet niet wat het waard is
Voor de formaliteit
Vraagprijs: 120 euro of een goed bod
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
|
06 sep 2014 20:03 |
|
|
horn
PF #57
|
"een goed bod" is geen vraagprijs. Dan kijk je even op ebay of MP en dan baseer je daar je vraagprijs op. Beter.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
08 sep 2014 6:53 |
|
|
de Fiscalist
|
Ik had in de regeltjes niet gelezen dat de vraagprijs in euro s moet zijn, misschien even aanvullen voor de duidelijkheid?
|
08 sep 2014 7:47 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Volgens mij hoeft het niet perse in euro's, maar de term 'prijs' suggereert wel dat het in een valuta moet zijn..
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
08 sep 2014 9:19 |
|
|
horn
PF #57
|
Sorry, je bent de eerste in de geschiedenis die in een advertentie 'een goed bod' ook een vraagprijs vond. Sorry voor de onduidelijkheid in de forumregels en dank voor het aanpassen
|
08 sep 2014 9:40 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Volgens mij zijn ze inmiddels verkocht...
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
08 sep 2014 9:53 |
|
|
horn
PF #57
|
Hopelijk voor een goed bod.
|
08 sep 2014 10:07 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Nee, voor een goed aanbod...
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
08 sep 2014 10:12 |
|
|
de Fiscalist
|
Ze zijn Verkocht!
|
13 sep 2014 8:56 |
|
|