|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
 |
GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Auteur |
Bericht |
Pascal
‘64 Kever
|
 Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Had al een tijdje niets meer gehoord, maar Apple had ook al even niets nieuws geïntroduceerd. Dan is er ook niks te bashen he  ... Toen de 5 uit kwam, vond ik hem veel te groot, heb nu een 8 maanden een 5S, prima toestel, maar eigenlijk nog steeds te groot... Heb af en toe de 4S van Esther vast, heerlijk formaat.... Dus of ik naar 4.7 (of nog groter) ga... Heb denk ik minder te compenseren  (heb ook al een schattige kleine laptop, en dan doel ik niet op de privé Mac  )
|
12 sep 2014 22:30 |
|
 |
Jort
Groningen
|
Te groot voor skinny jeans, leggings of rokjes zonder handtas en kinderhandjes zonder één-hands-modus wellicht. De rest kent die problemen niet. 
_________________________________________ Tjolk.
|
13 sep 2014 1:34 |
|
 |
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Ach, het zijn de grassprietjes die kietelen Maareh, pagina 100? Nieuw Topicje 
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
13 sep 2014 2:28 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Als hij denkt een punt te kunnen maken dan moet ie Apple aanklagen. En zo niet lekker zijn mond houden. Kinderachtig gedoe iedere keer weer. Maar, wel supervet zo'n Milanese. Apple heeft goed onderzoek gedaan.  
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
13 sep 2014 9:19 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Frans, Apple is de huilielie, die iedereen aanklaagt, terwijl ze zelf ook aan copy paste doen. Mijn advies aan HTC, doe daar niet aan mee. Verlaag je niet tot het niveau van Apple.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
13 sep 2014 11:59 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
13 sep 2014 13:42 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Dat heeft natuurlijk niets met huiliehuilie te maken, maar met patenten en eerlijke concurrentie. Gelukkig hoeven wij daar niet over te beslissen en hebben ze daar prima onafhankelijke rechters voor. En aangezien die Apple in het gelijk hebben gesteld mogen we aannemen dat het niet om een huiliehuilie-zaak ging maar om serieuze aantijgingen als ik die boetebedragen voorbij zie komen. Maar die kant wil ik eigenlijk helemaal niet op. Het is gewoon heel simpel. Als ze bij HTC vinden dat de nieuwe iPhone teveel weg heeft van hun product dan moeten ze naar de rechter stappen en niet op een kinderachtige manier via Twitter iets gaan suggereren. Te makkelijk naar mijn zin en ontzettend dom ook van die knakker omdat dit tegen je kan gaan werken.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
13 sep 2014 19:07 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Het vervolg is (vanaf) hier te vinden 
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
13 sep 2014 19:46 |
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|
 |
|