Auteur |
Bericht |
Pw250
964
|
Re: Band/velg trilt
Heb mn Cuppies er al onder gezet, met en zonder spacers achter, niks last. 18" is nagekeken, 1 is er "rond gemaakt" zat heel iets in, kan al van fout aanhalen komen zelfs, banden zijn nieuw en voor zover te contr rond. Ik blijf bij mijn eerste gevoel dat het aan de Conti's zal liggen, "Kloowte banden"
_________________________________________ You've only got one life, live it!
|
12 sep 2014 9:15 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Heb t nog niet getest met andere wielen, zou ook nog een optie zijn. tot nu toe was het steeds (tijdelijk) opgelost (of sterk verminderd) na balanceren, maar kan natuurlijk ook zijn dat de naaf daardoor weer even wat schoner was geworden.
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
12 sep 2014 13:00 |
|
|
Pw250
964
|
Of dat hij net iets anders op de naaf gezeten heeft.... Heb je die al een keer opgemeten net als je velg?! M.a.w. : Hoe centreert hij?!
|
13 sep 2014 11:56 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Heeft deze trilling niets te maken met jou ontmoeting met een lantaarnpaal een jaartje geleden?
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
13 sep 2014 12:06 |
|
|
Pw250
964
|
Dan doel je op TargaFloriaan neem ik aan?! Wel een goede tip trouwens...
|
15 sep 2014 12:51 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Lijkt me niet. Tik op een deur/koker geeft geen onbalans.
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
15 sep 2014 13:15 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Ik weet dat de wiel niet geraakt waren, maar het zou kunnen dat er kleine schade is ontstaan aan ophanging/draagarmen door het glijden, of zelfs door een takelwagen...gescheurde rubbertjes etc... een kleine afwijken kan grote irritatie veroorzaken.
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
15 sep 2014 14:25 |
|
|
Scooby-R
Een echte Nee-T3
|
Wissel eens alle velgen één voor één met je reservewiel, dan weet je (waarschijnlijk) welke van de vier er het meest beroerd aan toe is.
_________________________________________ I have sexdaily, I mean dyslexia, fcuk
|
15 sep 2014 14:49 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Heb je gelijk in, maar zou er dan inmiddels toch wel uitgekomen moeten zijn, met het uitlijnen en balanceren?
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
15 sep 2014 14:53 |
|
|
horn
PF #57
|
Altijd conti's gereden, nooit trillend wiel gehad. Geloof niet dat dat de reden is.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
15 sep 2014 15:55 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Hier ook probleemloze conti's gehad. Heb nu trillende Bridgestones Maar rij gelukkig bijna nooit in dat gebied qua snelheid.
|
15 sep 2014 18:02 |
|
|
Pw250
964
|
Tja, je kunt altijd een keer een "verkeerde" band treffen natuurlijk.....Is ook mijn persoonlijke mening he
|
16 sep 2014 12:35 |
|
|