Wow...wat een geluk voor de filmende partij. Maar moeten zij niet stoppen om te kijken of die gast niet gewond is ofzo? Zijn daar eigenlijk regels voor op de Ring?
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
..... En nu dat kenteken van die GT3.... rara wie weet het?
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
16 sep 2014 23:29
Subdriver
Curaçao
Re: FILMPJES - het vervolg -
DutchmanPhotos schreef:
Even ter vergelijking, voor diegene die Magnus maar een poser vinden.. Die rijdt hier wel dubbel zo hard.....
Niet helemaal een eerlijke vergelijking! Deze mannen rijden voor een reclamefilmpje en proberen duidelijk niet zo snel mogelijk de bochten te pakken. Qndanks dat ze op een afgesloten weg rijden blijven ze (over het algemeen) keurig in hun eigen baan rijden. Zou zelf ook wel een paar keer dat stukje willen rijden als ze hem voor me afsluiten.
Vooral in de actie op 2.49 zat toch niet echt meer heel veel marge.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
18 sep 2014 11:43
sunnyfunny
DutchmanPhotos schreef:
Chad McQueen en Nicolas Hunziker cruisen door de bergen boven Malibu....
Even ter vergelijking, voor diegene die Magnus maar een poser vinden.. Die rijdt hier wel dubbel zo hard.....
Die auto van McQueen is echt te cool.... En die van Hunziker vind ik trouwens ook wel bruut.
Nogal een verschil in driving style of kwaliteit vd auto's. Chad zit rustig te cruisen,Nicolas continu te corrigeren! Leuke film. Jammer Vd lage resolutie, gelukkig alleen van het beeld. Ben geen fan van Magnus zijn driving style op de openbare weg. Geen respect.
_________________________________________ Life's to short not to live it up a little!
Een DIY Documentaire van een nieuwe Porsche eigenaar die probeert om een 'projectje' gekocht in Griekenland terug te rijden naar Engeland, via Italie, Zwitserland en de Nurburgring, onderweg zelf de carbies schoonmakend en timing bijregelend. Wat een held.
18 sep 2014 14:27
Neppert
Neppert
Neppert
Idd wat een held!!! Mooi filmpie om te zien....!!
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
Een DIY Documentaire van een nieuwe Porsche eigenaar die probeert om een 'projectje' gekocht in Griekenland terug te rijden naar Engeland, via Italie, Zwitserland en de Nurburgring, onderweg zelf de carbies schoonmakend en timing bijregelend. Wat een held.
Echt super Hero die kerel!!
21 sep 2014 22:51
Ronaldo
964 c2
Den Haag
Cool idd. Lekker prutsen boven op een berg, en trapt 'm ook lekker op z'n staart.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
De muziek is trouwens al voldoende om je wakker te krijgen……
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
26 sep 2014 20:30
Ronaldo
964 c2
Den Haag
Wat een idioten. Sta je wel raar te kijken, als je over kilometers A10 zo'n streep over het asfalt ziet kronkelen.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
27 sep 2014 10:07
Ronaldo
964 c2
Den Haag
Ben benieuwd hoeveel % er nog in/op zat van die vorige.. Wel vet dan ding zeg..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum