Balen man Gelukkig heb je nog een week de tijd om het op te (laten) lossen.
19 sep 2014 10:28
André
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Re: Tunnel Challenge Rotterdam
Je moet wel tanken met dat ding !!
Hoop dat'ie het straks weer doet
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
19 sep 2014 11:35
Ricoberg
Rotterdam
André schreef:
Je moet wel tanken met dat ding !!
Hoop dat'ie het straks weer doet
Die 60 liter diesel had ik er beter niet in kunnen stoppen vrees ik nu
Was weer een geslaagde avond Aangename temperaturen dus lekker met de kap open gereden. Olaf bedankt
20 sep 2014 8:11
André
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
ook vanuit het midden-oosten weer veilig thuisgekomen,vanaf Deventer dikke mist
Het was weer heerlijk Olaf,Bedankt
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
20 sep 2014 9:15
996Tom
ex. 993 '93, ex. 968 '92.
Nu 996 C4
Organisatie en PCR hartelijk dank Was leuk om de Maasstad op deze manier aan te doen
Zelf (mee)gereden in een 991 toch net een tikke moderner en sneller dan mijn 968 Klappenauspfuff is echt fenomenaal Zag heel veel Go Pro's dus dat belooft wat...
_________________________________________ "Racing cars are neither beautiful, nor ugly. They become beautiful when they win" Enzo Ferrari
20 sep 2014 9:36
pat69
992 S cabrio (ex 997 4S cabrio, ex-993 cabrio)
030
Olaf, het was weer super geregeld allemaal. Bedankt Veel moois gezien en gehoord, heerlijk weer, begeleiding van oom agent na de Brienenoord, toppie
20 sep 2014 9:57
3AE '99
987.2 Cayman S
Roosendaal
Was weer een heerlijk avondje! Wat klinkt die Weenatunnel lekker Toch even schrikken toen er ineens een politie V70 achter me bleek te zitten na de 2e run...volgde even en sloeg vervolgens af. Wat hebben we toch een leuke hobby, dames en heren! Olaf en organisatie bedankt weer, nu nog even Antwerpen 'betunnelen' volgende week.
_________________________________________ "...indrukwekkend, collega...maar werkt het ook in theorie?..."
20 sep 2014 11:04
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Citaat:
Zag heel veel Go Pro's dus dat belooft wat...
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
20 sep 2014 11:16
Driver4S
992.1 GT3
964 C2
930
Macan Turbo
ex 991.2 GT3
ex 997 GTS
ex 997 S
ex 996 4S
Rotterdam
Het was weer een super geslaagde tunnelrun. Olaf en de rest van de organisatie bedankt
20 sep 2014 11:53
Reesmees
Ex 964 nu R107
010
Was TOP!! Zowel rit als organisatie. Bedankt
Door de aangename temperaturen lekker open kunnen en dus extra van het geluid genoten.
Er komt nog een lange versie aan, maar ik heb alvast het mooiste filmfragment (niet de film kwaliteit, maar zeker wel de sfeer en het geluid) voor jullie op Youtube gezet.
_________________________________________ Een erg hardnekkig virus, dat Porschevirus...
20 sep 2014 12:20
Jaspa
993 C2 '97
Drechtsteden
geweldige rit, mede ook door het perfecte weer blazen door de tunnels, vooral het laatste stuk na Maastunnel, met Black Betty achter me politie R'dam kneep gelukkig 2 oogjes dicht goed georganiseerd, kijk al uit naar editie 2015
groet, Hans
_________________________________________ beter snel, dan nooit
20 sep 2014 13:13
Djurre
Geweldige avond gehad, ook via deze weg: top georganiseerd!
_________________________________________ VOF de Loods!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum