Wie kan mij helpen aan een wijzerplaat voor de snelheidsmeter / kilometerteller van een 964? De mijne zit vol met barsten en scheuren dus ik zou m graag vervangen door een knappe andere/nieuwe. Het gaat om een exemplaar zonder dagteller.
Mijn wijzerplaat moet ook gedaan worden, het lijk me dan het meest handig alle platen te vervangen i.v.m. verschil in kleur en omdat de folie op mijn verklikkerlampjes ook niet meer best zijn. Ik ga ervan uit dat deze platen niet bij Porsche te bestellen zijn?
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
20 sep 2014 10:34
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Re: Wijzerplaat gezocht
Ik heb een zeer nette complete set tellers te koop. Zonder board-computer functie. Staat hier op het PF bij TKA
Over de prijs is nog wel te praten
D-werx ... kan volgens mij platen leveren. Niet origineel maar custom-made.
20 sep 2014 10:51
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924S
Utrechtse Heuvelrug
Re: Wijzerplaat gezocht
Had gekund maar dan klopt mijn kilometerstand niet
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum