Re: Wat zijn de nadelen van de 986
Ik heb tot afgelopen juli bijna 6 jaar een 2.5 gereden met heel veel plezier.
Auto wordt door velen ondergewaardeerd. Is niet de snelste maar komt toch goed vooruit hoor. Het is een echt Porsche!!
En wat betreft de wegligging, daar kunnen veel andere Porsches niet aan tippen.
Ik had het onderstel aangepast en verlaagd. Uitlaat laten modificeren en een open luchtinlaat van Fabspeed op de motor laten bouwen.
Resultaat wagen reed nog beter en klonk zo waanzinnig mooi! Reken gemiddeld 1500 euro onderhoud per jaar.
Dat klopt bij mij aardig. Er gaat zo nu en dan wel eens wat stuk op die leeftijd. Kun je veel zelf dan scheelt het heel veel in de kosten.
Onderdelen zijn op het net voor redelijke prijzen te krijgen. Maar het plezier en rij genot winnen het met gemak van de kosten die je soms hebt. Ik heb nu een pracht van een 911 996 3.6 MK2 en daar komen vast ook kosten aan de aankomende jaren. Maar geen haar op mijn hoofd die twijfelt of ik iets anders moet kopen. Porsche geeft je toch een heel speciaal gevoel. Ga er maar eens mee sturen dan begrijp je gelijk waarom dit merk zo verslavend is. Pure passie en gevoel.
Zie foto's in mijn album.
Heel veel succes met zoeken, en als je het juiste gevoel hebt bij een wagen dan ervoor gaan.
Wel die bekende AKK laten doen, anders kun je wel eens bedrogen uitkomen!!
Ber