zo te horen was het weer erg leuk en mooi weer ook ik moest helaas een weekje voor mijn werk naar het buitenland, jammer ik had er graag weer bij geweest zoon (navigator) was ook zeer teleur gesteld nou ja volgend jaar weer een nieuwe kans
_________________________________________ bullen zijn top !
De eerste twee minuten zijn helaas zonder geluid (er speelde muziek op de achtergrond en youtube begon daarom te zeuren over muziekrechten), maar daarna is het negen minuten lang genieten van het geluid van Porsches
Omdat er aan het begin van de rit veel politie op de weg was (kwam er 4 op de weg tegen en ik zag er 1 op de pp achter het tankstation ter hoogte van HIA), is de actie aan het begin van de film erg matig. Tijdens het stukje in de Drechttunnel blijft het beeld zelfs "leeg" omdat de anderen achter mij bleven rijden... Na de stop bij de Mc wordt het leuker
Zet hem op youtube wel ff op de hoogste resolutie (1080p HD), voor het beste beeldkwaliteit.
_________________________________________ Een erg hardnekkig virus, dat Porschevirus...
21 sep 2014 15:36
Ruudje
Re: Tunnel Challenge Rotterdam
Hij is gaaf, ik zal morgen mijn clipjes posten!
21 sep 2014 20:57
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Leuk filmpje, Sylvia
22 sep 2014 6:59
Pacoloco
Gaaf filmpje, Sylvia
Ik hoop dat de politie in de noordtunnel ook en oogje hebben dichtgeknepen, anders meld ik me binnenkort in het ra ra ra het is roze draadje Je ziet nog net even hun zwaailicht aan het einde van de tunnel.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum