Politie gaat binnenkort nieuwe lasergun gebruiken...
Auteur
Bericht
maarten-944
2x944 na 1x 944 S2
Zwiep
Re: Politie gaat binnenkort nieuwe lasergun gebruiken...
dobbelsteen schreef:
Er zijn hier precies sommigen die het laten uitschijnen dat handsfree bellen al op het randje is, waarom dan? Wat is het verschil met een passagier? In beide gevallen praat je met een ander.
Moeten we dat echt uit gaan leggen?.......... niet toch?
_________________________________________ FAST CARS
FAST BIKES
FAST FOOD
Laatst bijgewerkt door maarten-944 op 23 sep 2014 12:34, in totaal 2 keer bewerkt.
23 sep 2014 8:57
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Maarten, pas svp je Quote even aan. Ik heb dat namelijk niet geschreven
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
23 sep 2014 10:07
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
maarten-944 schreef:
dobbelsteen schreef:
Er zijn hier precies sommigen die het laten uitschijnen dat handsfree bellen al op het randje is, waarom dan? Wat is het verschil met een passagier? In beide gevallen praat je met een ander.
Moeten we dat echt uit gaan leggen?.......... niet toch?
Ja eigenlijk wel, als ik handsfree bel merk ik eigenlijk geen verschil op of er nu een passagier is waarmee ik praat of een persoon aan de telefoon.
23 sep 2014 11:57
maarten-944
2x944 na 1x 944 S2
Zwiep
@Delnoy: done en sorry.
@Dobbelsteen:
Verschil tussen verbale en non-verbale communicatie;
Jouw passagier snapt veel makkelijker wat jij verteld omdat hij jouw lichaamstaal kan zien. Om het zelfde verhaal via een telefoon te vertellen moet jij bewust en onbewust veel meer moeite doen.
_________________________________________ FAST CARS
FAST BIKES
FAST FOOD
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum