Re: Welke bank bankieren jullie?
Vervolg op bovenstaand verhaal. Totmbo werkt parttime dus die gaat naar het bankkantoor tijdens openingsuren. "Ik wil graag een en/of rekening erbij en een dollarrekening". Sorry mevrouw, daar moet u een afspraak voor maken. (was verder geen klant te bekennen)
Totmbo blijft rustig en vraagt of ze nu meteen een afspraak kan maken en wanneer dat dat kan. "Ja hoor, ik zal even aan mijn collega vragen."
Even wachten. "Mijn collega heeft nu wel tijd, komt u maar mee."
Collega vult papieren in en vraagt of we passen daarvan willen. "Ja, allebei eentje."
"Neemt u de papieren mee naar huis, laat u uw man tekenen en breng ze dan ondertekend terug. U kunt ze gewoon afgeven. Let op: op het formulier staat standaard dat u geen passen wil, dat is een fout in het systeem. U moet even benadrukken dat u wel passen wilt."
Enfin, ik teken 's avonds die f*cking formulieren en totmbo brengt ze de volgende dag langs bij de balie. "We willen wel graag passen." "Op het formulier staat gedrukt dat u geen passen wil." "Nee dat klopt, uw collega die eea ingevoerd heeft gaf aan dat dat een bug in uw systeem is." "Nou, daar heb ik anders nog nooit van gehoord." Dan niet, als ik maar passen krijg. Dat is inmiddels 2 weken geleden, terwijl de passen in 3 werkdagen in de bus zouden liggen. Totmbo gisteren terug. Zij zoeken, ligt het hele pakket gewoon nog in het postbakje van de collega waar we dat pakket twee weken geleden aan hebben gegeven. Niks mee gedaan.
Totmbo over de pis en vraagt of ze eea dan nu even heel snel kunnen regelen. Mevrouw kijkt in de computer en zegt 'nee', de kopieën van de legitimatiebewijzen die wij in het systeem hebben van u en uw man zijn al meer dan een half jaar verlopen. U moet dus eerst uw paspoorten halen om een nieuwe legitimatie kopie in ons systeem te kunnen zetten...'
Moest totmbo weer naar huis om die paspoorten te halen. Komt grommend terug om 16.57u, doet de mevrouw die haar naar huis gestuurd heeft gewoon voor haar neus de deur op slot. Zegt door het glas of ze ajb morgen terug kan komen omdat ze nu dicht zijn (officieel overigens pas om 17:00u). Heb haar niet vaak zo kwaad gezien. Bankrukkers.