Auteur |
Bericht |
Neppert
NeppertNeppert
|
Voor de ultieme Pimp?!?!?!
Lekker kitsch voor in het donker!! Wie o wie heeft dit en is mans genoeg om het toe te geven http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... ousPage=lr
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
29 sep 2014 20:22 |
|
|
drknauf
|
Re: Voor de ultieme Pimp?!?!?!
toevallig gehad afgelopen weekend van een maatje van me die had ze als relatie geschenk bekomen
enkelt dan niet logo geprojecteerd maar de letters porsche
.
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
29 sep 2014 20:39 |
|
|
drknauf
|
ik kan me nog herinneren van vroegah toen ik klein was dat de opel senator ook een projectie lichtje had in de deur die op de grond scheen enkelt zonder logo !
.
|
29 sep 2014 20:40 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Met jouw bijdrage in het bikinibridge-topic en zulke lampen in de deuren mag je dus wel de titel Pimp dragen vind ik
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
29 sep 2014 21:02 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Oh een senator is "memory lane" Mijn Vader had er een ...mooie herinneringen als kleine jongen en de bijhorende vakantie's naar Italie.
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
29 sep 2014 21:03 |
|
|
drknauf
|
voor mij zuid frankrijk ! onze buren daarzo hadden er 1 in het ijsblauw metallic met pullman velours bekleding .
|
29 sep 2014 21:19 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Ook hier populair
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
30 sep 2014 9:55 |
|
|
sunnyfunny
|
ik vind ze leuk. Top cadeau idee! Nu nog een slachtoffer dat cool genoeg is
_________________________________________ Life's to short not to live it up a little!
|
30 sep 2014 10:02 |
|
|
RichardP
ex. 996 C2 MK2 tiptr.ex. Boxster 986 Zaanstad
|
|
30 sep 2014 10:10 |
|
|
ErikP
997 S cabrio in Speedgelb,
Ex Boxster 986Schiedam
|
Dit bleek er bij mij op te zitten toen ik de auto kocht, maar ik kwam daar pas later achter, want bij daglicht (of schemering) zie je er niets van. Alleen in een donkere garage of 's avonds / 'snachts is het zichtbaar. En dus werkt het niet voor een mooi-weer auto. Zelf vind ik het nogal over-the-top maar omdat je het toch nauwelijks ziet heb ik nooit de moeite genomen om het te verwijderen.
|
30 sep 2014 11:02 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Ik zou het er niet opzetten, maar ook niet de moeite nemen om het er af te halen.
|
30 sep 2014 11:49 |
|
|
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
Oei, dan maar een vrouwtje, want dit zou ik voor me houden....
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
30 sep 2014 12:20 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
als jullie m betalen dan installeer ik m wel hoor. Ik heb al een Cayman dus kan toch niks meer verprutsen aan m'n imago
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
30 sep 2014 12:23 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Ook mooi dat je zo iets niet weet als je een auto koopt.. Voor hetzelfde geld projecteerde het heel iets anders.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
30 sep 2014 13:25 |
|
|
RichardP
ex. 996 C2 MK2 tiptr.ex. Boxster 986 Zaanstad
|
Ja, zoiets bijv...
|
30 sep 2014 13:47 |
|
|
horn
PF #57
|
Echt nog nooit gezien deze accessoire. Vind het wel wat voor op de Benz...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
30 sep 2014 14:24 |
|
|
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
Ja, Ron Jeremy lijkt ook wel een beetje op je...
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
30 sep 2014 14:41 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Ghehehehe..... Horn Jeremy!! @Horn: Dan moet je ook nog wel ff van die chromen randen op de wielkasten plakken
|
30 sep 2014 14:48 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
01 okt 2014 12:42 |
|
|
horn
PF #57
|
Kamperrandjes. Had ik op mijn groene Benz. Omdat de wielkastranden doorgerot waren
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
01 okt 2014 15:30 |
|
|
Marcel1967
Almere
|
Vind het best grappig, maar niet voor in de auto. Hebbedingetje om in de garage te monteren
_________________________________________ www.Flatsix-Sportscar-Collectables.nl Speciale Forumprijzen, pb voor meer info
|
01 okt 2014 17:05 |
|
|