Auteur |
Bericht |
Taxi Hans
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODENGelderland
|
 Re: deze MOEST ik posten ... erg leuk ... Deel 3
die komt hij vanzelf op een heel vervelende manier wel weer tegen. 
_________________________________________ Picasa album
|
02 okt 2014 12:38 |
|
 |
charles964
Porsche 964 C2 cabrio, V70 R AWD classicArnhem
|
_________________________________________ Door het trekken aan het gras zal het niet sneller groeien.
|
02 okt 2014 14:22 |
|
 |
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
03 okt 2014 7:34 |
|
 |
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
T is ook een stelletje kleuters, maar wel met humor 
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
03 okt 2014 7:37 |
|
 |
Neppert
NeppertNeppert
|
Ghehehehe.....lekker provocerend!! Ik dacht dat Clarkson geen grapjes meer mocht uithalen?!?! Ben benieuwd of dit nog een staartje krijgt! 
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
03 okt 2014 7:40 |
|
 |
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
Wil je nu eens weten wat me gisteren is overkomen: Sta ik bij de kassa in de Gamma, gaan alle sirenes af. U bent de 100.000 klant in onze winkel, Gefeliciteerd u krijgt van Gamma een cheque van 1000 Euro. En het mooie is, u hoeft 'm niet hier te besteden.
Fantastisch, denk ik, ik ga direct naar de hoeren. Kom ik aan bij een hoerenkot.
Ben ik plots de 500.000ste klant sinds hun opening. U mag onbeperkt gratis neuken en je mag kiezen welke hoer je wilt.
Normaal neem ik alleen de goedkope, dus nu had ik wel zin in een dure, eentje uit de Kama Sutra klasse. Dus ik kies een donkere vrouw uit India, met zo'n stip op d'r voorhoofd. Dus ik lekker van bil met 'r. Na een tijdje lig ik boven en al wippend kijk ik steeds maar naar die irritante stip Dus ik begin de stip eraf te krassen, en wat denk je?
Heb ik nog een frigo gewonnen ook!!
Nu nog thuis uitleggen vanwaar die frigo komt !!!!
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
03 okt 2014 12:27 |
|
 |
Targa Floriaan
|
Je bent ook zo'n mazzelaar, Patje 
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
03 okt 2014 14:38 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
|
04 okt 2014 19:47 |
|
 |
drknauf
|
.  .
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
06 okt 2014 21:15 |
|
 |
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Gelukkig in UK.. Wat een cowboys ook.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
07 okt 2014 9:34 |
|
 |
Porcay
sinds 14-11-17 ex-Cayman GTS (981), ex-Cayman 2.7 PDK (981), ex-Cayman S (987 MKII), ex-Audi TTS, ex-een boel auto's (van 2CV4 tot Saab95)Gem. Overbetuwe
|
Laat ik nou altijd gedacht hebben dat PCCB iets met keramische remmen te maken heeft, blijk ik me te vergissen......... In ieder geval zit het verschil er in dat deze wel piepen...... https://www.youtube.com/watch?v=EjtVDG0drG0(van een kattenliefhebber......  )
_________________________________________ TwasunCayman,bleefunPorsche! Yes we Countryman now!
|
10 okt 2014 15:17 |
|
 |
Neppert
NeppertNeppert
|
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
10 okt 2014 15:42 |
|
 |
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 CarreraWest-Vlaanderen
|
Hahahahaha, miauw  . Beetje zonde om met zo'n prachtige stemmen zo'n belachelijk liedje te zingen 
|
10 okt 2014 16:06 |
|
 |
Targa Floriaan
|
Hoezo? Is van Rossini. Bekend stuk. Moet je goed voor kunnen zingen
|
10 okt 2014 17:27 |
|
 |
Neppert
NeppertNeppert
|
Die heeft dit gewoon als grap geschreven. In de trant van: Let maar op!! Later gaan ze dit serieus nemen. Ik heb het wel helemaal afgekeken overigens....moet je wel goed voor kunnen zingen idd!
|
10 okt 2014 19:58 |
|
 |
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
14 okt 2014 9:18 |
|
 |
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
|
Hahaha die tekst er bij maakt het af Tja bekend of niet, ik vind het een belachelijk liedje 
|
14 okt 2014 17:14 |
|
 |
Delnoy
|
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
15 okt 2014 1:39 |
|
 |
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
en de zomer is weer bijna voorbij. Dit weekend nog en dan gaan ze weer dicht.. http://www.dumpert.nl/mediabase/6618079 ... ation.html
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
15 okt 2014 6:28 |
|
 |
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
|
Volgens mij wordt die gebruikt als dildo, de hendel wordt namelijk niet aangetrokken. Maar wat kan hier nu in godsnaam de reden voor zijn Trouwens wel grappig, hoofddoek dragen en dan zoiets uithalen 
|
15 okt 2014 6:50 |
|
 |
Delnoy
|
IS overwinningsdansje ??? 
|
15 okt 2014 7:37 |
|
 |
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
duur dansje dan....
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
15 okt 2014 20:26 |
|
 |
Neppert
NeppertNeppert
|
|
16 okt 2014 12:07 |
|
 |
MarcoB
ex Porsche 987 Boxster S
en nu Porsche 981 Boxster GTS
|
alcohol in bloed nog niet helemaal verdwenen?
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
16 okt 2014 12:12 |
|
 |
Neppert
NeppertNeppert
|
|
16 okt 2014 12:18 |
|
|