Auteur |
Bericht |
horn
PF #57
|
Re: Mijn derde Porsche
Je komt hier al 5 jaar. Je post over je nieuwe auto. Je krijgt allemaal leuke reacties. En twee waar je je aan ergert. En dat is na 5 jaar de reden dat je vertrekt? Jammer, maar een beetje eelt op de ziel zou wel helpen. Je bent uit eigen beweging gekomen en kan dus uiteraard besluiten uit eigen beweging te gaan. Ik vind het jammer, maar kan er weinig aan veranderen. Vind zelf beide posts waar je over valt niet echt schofferend. Maar dat is mijn mening. In ieder geval veel plezier met je derde Porsche.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
01 okt 2014 22:56 |
|
|
Bouwie
993 Targa 964 C2
|
Avond Ger, Als je het nog leest iig veel mooie en veilige kilometers toegewenst. Ik zou me er persoonlijk gezegd niet zoveel van aantrekken. Het hoeft niets te betekenen ervan uitgaande dat je voor de aankoop van de wagen het e.e.a. goed hebt uitgezocht / laten uitzoeken. Het gaat erom wat jij van de wagen vindt en je hebt veel positieve reacties gekregen! Het ga je goed
_________________________________________ < eat my fine dust >
|
02 okt 2014 0:17 |
|
|
Pw250
964
|
Liever 18 goede "ex eigenaren" dan 2 slechte Veel plezier met je nieuwe wagen
_________________________________________ You've only got one life, live it!
|
02 okt 2014 9:08 |
|
|
Ger2.7
|
Dag allen
Dank voor jullie leuke reacties.
Wat er geschreven werd over 18 eigenaren is uit de lucht gegrepen Auto heeft 6 eigenaren gehad , waarvan 2 handelaren , maar daar gaat het mij feitelijk niet om.
Het gaat mij om de schuttingtaal welke hier in berichtjes geschreven wordt ( inmiddels verwijderd door moderator na een bericht van mij ) en het onbeschofte PB-tje die je vervolgens krijgt .
Afijn , de meeste onder ons kunnen wel op een fatsoenlijke manier met elkaar communiceren , en juist deze mensen tref ik graag op een volgende meeting.
Voor de rest wordt het -read only - voor mij.
|
02 okt 2014 20:26 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Oho, maar wel nog even melden dat je morgen gaat borrelen in Lieshout Jammer Ger, maar ik begrijp het wel. Tot de volgende meeting dan maar
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
02 okt 2014 20:45 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Je bent de enige niet die die weleens gekregen heeft - en daar is helaas weinig tot niks aan te doen ... Goed om te zien dat je toch (nog) niet vertrokkken bent
|
02 okt 2014 20:49 |
|
|
bully
|
Je hebt de foto weg gehaald dus ik weet het kenteken niet meer maar de auto heeft zeker 18 eigenaren gehad. De eerste was een leasemaatschappij en idd een stuk of 5 handelaren en wat rechtspersonen. Er zijn er hier bij die een auto laten staan met een 1 op de kentekenplaat. Van wie Ger? Iig niet van mij. En het was ook niet mijn bedoeling om je te schofferen of iets dergelijks. Gaf mijn mening -hoezo nieuwer 18 eig - en dat kwam bij jou verkeerd over. Zegt niets over de auto, dat is mijn mening, ik had de auto ervoor laten staan.
|
02 okt 2014 20:58 |
|
|
bully
|
Dat snap ik niet, toets je kenteken maar in Ger, Dan laat ik ze je alle 18 zien. Zit je jezelf nu in de maling te nemen?
|
02 okt 2014 21:03 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Nice,, nog een 996 Enne, wen er maar aan, je hebt nu een 996. Daar hebben heel veel mensen die nog nooit met zon ding gereden hebben een uitgesproken, niet al te positieve mening over... 'Those who know, know', moet je maar denken Enjoy!
_________________________________________ rouge et noir
|
02 okt 2014 21:07 |
|
|
horn
PF #57
|
gooi nog effe olie op het vuur. lees dit topic na en je ziet dat er niks negatiefs over een 996 geschreven wordt. en laten we het vooral niet overdrijven. er is amper iets gebeurd.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
02 okt 2014 21:11 |
|
|
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
Die was van mij.. Maar die kreeg hij niet zomaar... Ger moet eerst maar eens even bij zichzelf te rade gaan....
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
Laatst bijgewerkt door Cloaca op 02 okt 2014 21:31, in totaal 1 keer bewerkt.
|
02 okt 2014 21:24 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Sorry, niet zo bedoeld... Moet ik nog aan wennen...
_________________________________________ rouge et noir
|
02 okt 2014 21:30 |
|
|
horn
PF #57
|
|
02 okt 2014 21:38 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Zal ik dan maar even.....
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
02 okt 2014 22:38 |
|
|
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
03 okt 2014 5:44 |
|
|
porsche964
964 Targa, 911T hotrod ('70)
EX: 3.2 Coupe
|
Ik koop auto's obv de staat waarin ze verkeren en niet obv hoeveel eigenaren het ding heeft gehad. Met een goede check weet je een heel eind waar je aan toe bent.
|
03 okt 2014 8:25 |
|
|
Pw250
964
|
+1 Juist! Net wat ik hierboven plaatste!
En een 996, 964, 993, etc. Iedere Sjaak...
_________________________________________ You've only got one life, live it!
|
03 okt 2014 9:21 |
|
|
ptol924
|
Ik had na die opmerking het kenteken ingetoetst bij de RDW, en ik zag maar 5 eigenaren hoor... Snap sowieso niet waarom dat hier op zo'n negatieve wijze gemeld moet worden over die 18 eigenaren, wat wil iemand daar mee winnen? Zou ik bijna vergeten: mooie 996, veel plezier ermee!
|
03 okt 2014 10:06 |
|
|
duc11
iets met geld en gezondheidverre oosten
|
_________________________________________ speed is lekker, maar dan wel op de weg
|
03 okt 2014 10:18 |
|
|
Ger2.7
|
|
04 okt 2014 20:45 |
|
|
bully
|
Kenteken **-NT-SH Dus wat nou juist
|
04 okt 2014 21:03 |
|
|
Michiel911
997 Carrera S Cabriolet tiptronic 2005, Ex 996 Carrera 4S Cabriolet tiptronic 2003, Ex 356 Speedster Carrera GS de Luxe 1958 ReplicaLelystad
|
Potje aan het ver plassen jongens?
_________________________________________ Bij nieuwe uitdagingen is een beetje buikpijn prima; betekent dat ik uit mijn comfortzone moet!
|
04 okt 2014 21:59 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Tja, nou en. Al was het de Porsche van Wilders, Lenin, Stalin, Hassam, Osama of Hilter zelf geweest (die er geen gehad heeft overigens), lekker belangrijk. Als je er maar plezier van hebt. Ik zeg "poep aan statistieken". Gewoon lol met je mooie bak
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
04 okt 2014 23:35 |
|
|
Hielkema993S
911 993 CarreraS
Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 TargaNuenen / N-Brabent
|
Van harte proficiat met je nieuwe aanwinst. Mooie Porsche Ger, ik heb m mogen aanschouwen in Lieshout! Ziet er top uit! Enjoy the ride!!
_________________________________________ "There is no substitude"
|
06 okt 2014 11:18 |
|
|