Dat ligt wat moeilijker... Het zijn de stickers van de laatste keuring in Honolulu Hawaï... Van de vorige eigenaar ( een lt. van de Navy) ben ik alle papieren (fakturen, aankoopbewijzen, enz..) beloofd... eens ik die heb, gaan de stickers er vanaf... Momenteel komen alle us-porsches blijkbaar van het zonnig Californië waar ze enkele weken zijn ingeschreven maar in feite hebben ze gereden in vb. Ney York. De us P zonder roest zijn blijkbaar ook zeer duur geworden of ze zijn zo roest als die van bij ons..
04 okt 2014 18:06
911 Targa 1984
Tielt
Re: van us naar eu...
gelukkig geen kleurverschil in de lak, wel kleine deuk aan rechterkant die vroeger achter die grote blok zat... grandprix white is niet zo vies van kleurverschil...
04 okt 2014 19:07
Marcel1967
Almere
Blijf die us blokken grotesk vinden, de eu variant staat de Porsche veeeeeeel beter.
Nu nog de voorkant veranderen want ik ben geen voorstander voor de dubbele pinkers in de voorbumper. Heb reeds de stukken liggen, alleen nog inbouwen en waarschijnlijk gewoon bedrading afplakken??
04 okt 2014 20:07
Marcel1967
Almere
Is de bedrading tussen de twee knippers niet doorgelust?
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum