Auteur |
Bericht |
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Re: revisie 3.2 en 915
Gaaf man, lekker bezig Inmiddels alweer 8 jaar geleden kreeg ik ook zo'n pakket binnen, smullen
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
26 sep 2014 18:24 |
|
|
Hermen 2
3.2 carreraCapelle aan den IJssel
|
Re: revisie 3.2 en 915
zeker erug lekkuh @ home staat leuk naast de nieuwe Mahle cilinders ... voorlopig niet monteren maar kijken
_________________________________________ If it ain't broke, don't fix it
|
26 sep 2014 19:33 |
|
|
Hermen 2
3.2 carreraCapelle aan den IJssel
|
Re: revisie 3.2 en 915
deze ketting gekocht om alles weer zonder speling op spanning te zetten! volgens mij is het een OEM product .. iemand ervaring met IWIS febi kettingen?
_________________________________________ If it ain't broke, don't fix it
|
03 okt 2014 20:29 |
|
|
Hermen 2
3.2 carreraCapelle aan den IJssel
|
Re: revisie 3.2 en 915
en een nokkenas tandwiel voor kettingdinges... zou ook OEM moeten zijn verhaal van leverancier is dat dit doosje rechtsreeks bij de OEM supplier van porsche wordt ingekocht. zonder de Porsche qualitatitat (want een pinda van ... is altijd ok) is dit product een stukje voordeliger... wellicht iemand ervaring mee?
_________________________________________ If it ain't broke, don't fix it
|
03 okt 2014 20:51 |
|
|
951
Porsche 944 Turbo
Porsche Cayenne TurboNederland
|
Re: revisie 3.2 en 915
Goed bezig. Leuk project. Ik las een heel stuk over kosten met tal van opmerkingen / meningen. 20k voor een goede revisie ben je inderdaad zo kwijt. Ter illustratie, alle carosserie rubbers zijn bij elkaar al zo'n 2.5 tot 3k. Dan nog een beetje plaatwerk en een goede spuitbeurt ben kom je zo op dik 10k. Alles minder is niet wit en niet bij een echt goed aangeschreven specialist. Daar komt bij dat wanneer je iets uit elkaar trekt van zo'n 30 jaar er veel kapot gaat, zeker plastic onderdelen. Samengevat is 20k dus eigenlijk heel mager gecalculeerd. (Dat heb ik onlangs zelf ervaren)
_________________________________________ Porsche 944 Turbo Porsche Cayenne Turbo
|
03 okt 2014 22:07 |
|
|
Hermen 2
3.2 carreraCapelle aan den IJssel
|
Re: revisie 3.2 en 915
blijft een gevalletje jammer die SSI is zonder aanvullende aanpassingen niet netjes te monteren onder een 3.2... kwam toevallig deze oplossing van Fabspeed tegen... deze firma heeft wel een fatsoenlijke oplossing voor de warmtewisselaar naar bestaande aansluiting..
_________________________________________ If it ain't broke, don't fix it
|
04 okt 2014 20:23 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: revisie 3.2 en 915
Olie-leiding en wat motor-plaatwerk ... .. valt toch wel mee, voor wat je er voor terug krijgt Die Fabspeed eind-demper vind ik een No-Go
|
04 okt 2014 20:53 |
|
|
Hermen 2
3.2 carreraCapelle aan den IJssel
|
Re: revisie 3.2 en 915
hi het was mijn bedoeling de aandacht te vestigen op de oplossing/verbindingsstukken voor de warme lucht
heb je zelf ervaring met aanpassing van het plaatwerk voor de SSI ?
_________________________________________ If it ain't broke, don't fix it
|
04 okt 2014 21:15 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: revisie 3.2 en 915
Ja, dat zijn gewoon een paar delen die je kunt kopen. 930.106.321.01 911.106.322.01 Volgens mij heb je de betreffende olie-leiding al ...
|
04 okt 2014 21:37 |
|
|
Hermen 2
3.2 carreraCapelle aan den IJssel
|
Re: revisie 3.2 en 915
juist dan vervalt de aansluiting naar de 3.2 warme lucht motor dit wil ik vermijden heb je dan op de plaatjes voor de tunnel een aansluiting in het blik naar de tunnel toe? ik vindt de slangen door het motorcompartiment niet mooi..
_________________________________________ If it ain't broke, don't fix it
|
04 okt 2014 21:59 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: revisie 3.2 en 915
Tja .. Die heb ik er uit gemieterd ... alsook m'n foot-well-blowers. Maar die heb jij toch nog Van die slangen zie je (bijna) niks - als alles weer ingebouwd is.
|
04 okt 2014 22:19 |
|
|
Hermen 2
3.2 carreraCapelle aan den IJssel
|
Re: revisie 3.2 en 915
we zijn weer wat verder met de SSI denkrichting hierbij wat voorbeelden van de Pelican parts fora...
|
05 okt 2014 19:07 |
|
|
Hermen 2
3.2 carreraCapelle aan den IJssel
|
Re: revisie 3.2 en 915
was zojuist op zoek naar een nieuwe ventilator en ontdekte dat de Porsche classic webshop voor dit artikel een concurrerende prijs rekend.... ik zal eens informeren bij Porsche centrum R'dam http://www.classicshop.porsche.com/pcos/911-g/baujahr-1984-1989/motor/luefterrad-fuer-porsche-911-93010601200.html
_________________________________________ If it ain't broke, don't fix it
|
17 okt 2014 22:51 |
|
|
Hermen 2
3.2 carreraCapelle aan den IJssel
|
Re: revisie 3.2 en 915
EPS levert een vervangend product http://www.design911.co.uk/fu/prod12622 ... 010601200/Deze is gemaakt van aluminiuniumium EPS heeft mooie producten http://europeanpartssolution.com/products/
_________________________________________ If it ain't broke, don't fix it
|
17 okt 2014 22:56 |
|
|
Hermen 2
3.2 carreraCapelle aan den IJssel
|
Re: revisie 3.2 en 915
zo het blok zit er weer in! de motor draait en maandag taxatie... nog wel ff wat kabeltjes cleanen
_________________________________________ If it ain't broke, don't fix it
|
07 nov 2014 16:30 |
|
|
P32again
3.2 coupe '87Flevoland
|
Re: revisie 3.2 en 915
Tatatatataaaaa hiermee is de investering vast gauw vergeten, gaaf hoor!! Benieuwd hoe je hem vindt rijden straks! Had je nou ook de sportkoppeling (incl drukgroep)er in?
|
07 nov 2014 19:42 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Re: revisie 3.2 en 915
Supermooi! Geniet ervan...
_________________________________________ rouge et noir
|
07 nov 2014 19:50 |
|
|
Hermen 2
3.2 carreraCapelle aan den IJssel
|
Re: revisie 3.2 en 915
yep de Sachs variant...
_________________________________________ If it ain't broke, don't fix it
|
07 nov 2014 21:10 |
|
|
P32again
3.2 coupe '87Flevoland
|
Re: revisie 3.2 en 915
Oh ja nu weet ik t weer , die is er vlgs mij niet voor een G50 bak....ik lees positive verhalen over sportkoppeling (en rs vliegwiel bij 964) dus ben benieuwd of het ook kan bij 3.2 G50
|
07 nov 2014 21:42 |
|
|
Hermen 2
3.2 carreraCapelle aan den IJssel
|
Re: revisie 3.2 en 915
het is de originele geworden mooi hoor gepassiveerd hart en mat gecoat schoepen...
_________________________________________ If it ain't broke, don't fix it
|
07 nov 2014 22:07 |
|
|
Hermen 2
3.2 carreraCapelle aan den IJssel
|
Re: revisie 3.2 en 915
is iemand op de hoogte betreffende originele bestickering in het motorcompartiment?
_________________________________________ If it ain't broke, don't fix it
|
07 nov 2014 22:10 |
|
|
Hermen 2
3.2 carreraCapelle aan den IJssel
|
Re: revisie 3.2 en 915
vanochtend is de auto getaxeerd... vervangingswaarde 50k
_________________________________________ If it ain't broke, don't fix it
|
10 nov 2014 15:13 |
|
|
P32again
3.2 coupe '87Flevoland
|
Re: revisie 3.2 en 915
Allemachtig!! parkeren, onder de hoes zetten en nooit meer starten Verzekering(premie) ook weer blij... Geeft wel aan dat het waard is de luchtkoelers te behouden en natuurlijk gewoon
|
10 nov 2014 15:34 |
|
|
bully
|
Re: revisie 3.2 en 915
Lekker toch? Geeft een fijn gevoel.
|
10 nov 2014 17:55 |
|
|
porsche964
964 Targa, 911T hotrod ('70)
EX: 3.2 Coupe
|
Re: revisie 3.2 en 915
Ik vind het ambitieus. Als ik mobile zie, moet het wel iets bijzonders zijn om prijzen boven de 50k te zien.
|
10 nov 2014 22:20 |
|
|