Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 15:49

Antwoord op onderwerp  [ 368 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Formule 1, seizoen 2014 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Bericht Re: Formule 1, seizoen 2014
Ik ben vooral benieuwd naar Max volgend jaar.

04 okt 2014 13:07
Profiel
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
khoop die het beter doet als z,n pa :roll:

.

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

04 okt 2014 17:46
Profiel WWW Facebook 
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Dat zal toch wel Mike, hij hoeft dan maar 3 podiumplaatsen te halen.....
We gaan het zien.
Ben ook wel benieuwd naar de op handen zijnde carouselwissel met Alonso, Vettel en weet wie nog meer.... :roll:

04 okt 2014 18:04
Profiel
Ach, Jos zorgde in ieder geval voor wat actie, zeker het eerste jaar.

04 okt 2014 18:05
Profiel
Cayman S
drknauf schreef:
khoop die het beter doet als z,n pa :roll:

.

Pffff, jij zou zeker beter zijn geweest als je in de auto's had gezeten, waarin hij reed.

Indien je alleen maar aan de negatieve dingen kunt denken van Jos Verstappen moet je toch maar eens naar dit filmpje kijken:

http://www.youtube.com/watch?v=dTTf5Icx7fo

Hij heeft toch behoorlijk wat bijgeleerd, aangezien hij voor een jongen van 17 jaar een 4 jarig contract heeft weten te onderhandelen bij de renstal welke bekend staat om rijders te laten vallen als deze even niet presteren.

René

04 okt 2014 18:32
Profiel
ik zeg niet dat ik beter zou zijn geweest dat zou ik op zeker niet zijn geweest of ooit worden !

kmag toch zeker wel wat ergens van vinden hierzo :shock: :mrgreen: :wink:

kzei alleen dat ik hoop dat die het beter doet als z,n pa :!:

ik persoonlijk vond gewoon dat die verstappen senior niet veel gepresteerd heeft met de wagen die die had bij benneton !

en ja wat dan nog in malaysia 2001 reed verstappen op regenbanden en de rest niet dat zegt michale shumacher zelf in het interview en hij werd 14de uiteindelijk in die race :?

en dan wat die vd rest gepresteerd heeft qua snelle tijden na beneton was altijd met lege tank :idea:

ja ik was helaas niet echt verstappen fan terwijl bijna heel nederland dat wel was

ik hoop echt van ganser harte dat die jongen het beter doet :cheers: het zal heel moeilijk voor hem worden want heel nederland verwacht al te veel van hem nu :cry:

en als junior verstappen in deze waar alles om geld draaiende maatschappij niet snel genoeg presteert in de F1word die gewoon ingeruild of als testrijder weggeschoven !

vd rest was ik die hard f1 fan tot dat het geluid eruit ging :cry:

.

04 okt 2014 19:38
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
denk ook dat pa niet het onderste uit zijn carriere heeft gehaald. Hoor Michael Schumacher ooit in een interview bij Benneton zeggen dat hij in de karts nooit van Jos gewonnen had. En de F1 carriere van Schumi is toch wat groter geworden dan die van Jos. Zal met sponsoring en geld te maken hebben. Maar ook met Jos die een lastig mens is. De keer dat hij op zijn eigen kartbaan een jochie van 11 of 12 voor zijn kop sloeg heeft niet veel geholpen bij mijn sympathie voor hem. En ik vind Jos een pedante eikel die wel goed kon rijden. En zeker in de regen. Maar Jos' entree in de F1 is voor mij wel de reden geweest het destijds te gaan volgen. En ik hoop van harte dat Max een racestoeltje krijgt en mee kan doen met de besten. En niet achterin rondjes draaien als Guido.

04 okt 2014 20:09
Profiel
Cayman S
drknauf schreef:
kmag toch zeker wel wat ergens van vinden hierzo :shock: :mrgreen: :wink:

kzei alleen dat ik hoop dat die het beter doet als z,n pa :!:

Hier heb je idd helemaal gelijk in, ik ook. :thumleft:

René

04 okt 2014 22:30
Profiel
tuurlijk jatoggjeweettoggg gast :mrgreen: :thumleft: :wink:

.

04 okt 2014 22:50
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
3.2 carrera cabrio "88
stein lb
Jos had één groot probleem, en dat wat Huub Rothengatter. Hij kon in die tijd bij meerdere grote teams terecht op voorwaarde dat hij zou breken met zijn managment. Dat heeft hij niet gedaan, waardoor zelfs de kans op een plaats bij ferrari weg was. door kon hij vaia schumacher terecht. Rothengatter is in die tijd door meerdere teams buiten gegooid, waardoor de kansen voor Jos verkeken waren.

1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst

en hier voor de foto`s

05 okt 2014 1:05
Profiel WWW
Groningen
drknauf schreef:
en ja wat dan nog in malaysia 2001 reed verstappen op regenbanden en de rest niet dat zegt michale shumacher zelf in het interview en hij werd 14de uiteindelijk in die race :?

en dan wat die vd rest gepresteerd heeft qua snelle tijden na beneton was altijd met lege tank :idea:

Kolder. Schumacher gaf op de vraag waarom hij zoveel sneller was dan de rest, aan dat hij en z'n teammaat op intermediates reden en sommige anderen op wets. Om daaraan toe te voegen dat Jos vliegende was, moeilijk in te halen en de snelste op regenbanden. Niet de enige. Daarnaast eindigde Jos niet als 14de maar als 7de (vanaf 18 de starttijd met op droog ruim 3 seconden tragere kwalificatie dan de snelste auto's).

En veel van z'n snelle ronden bij races in het algemeen, vonden juist bij en na de start plaats met een verre van lege tank.

Z'n grootste manco's waren mijns inziens Huub (zie eerdere berichten) en het feit dat hij vaak teveel vroeg van het (meestal mindere tot zelfs onbetrouwbare ) materiaal. Niet een echte rekenaar zoals bijv. le Professeur (Prost) als extreem voorbeeld. Volle bak eindigde daardoor te vaak in sneuvelende onderdelen (het gros van de oorzaken van uitstapjes).

Maar heethoofd naast de baan of niet, juist zijn kunsten in o.a. de regen toonden aan dat hij achter het stuur prima in staat was om het hoofd koel te houden, aangezien juist dan elke te drieste actie of fout extra hard wordt afgestraft.

05 okt 2014 2:24
Profiel
En denk nog eens terug aan zijn acties in de A1GP. Daar heeft hij voor heel veel spektakel gezorgd met zijn inhaalacties. Naar mijn mening kon je toen goed zien wat voor goede coureur hij was.

05 okt 2014 8:35
Profiel
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Patrick schreef:
En denk nog eens terug aan zijn acties in de A1GP.

Dat A1 is zeker uitgegaan als een nachtkaars :?:
Had er ook nix mee :scratch:

05 okt 2014 9:13
Profiel
Ja die was vrij snel ter ziele.

Citaat:
De A1GP werd na het laatste seizoen 2008-2009 opgeheven. Door financiële problemen kon het kampioenschap niet meer plaatsvinden. Inmiddels is de inboedel verkocht. Na 4 jaar kwam er op deze manier een einde aan de autosportklasse.

05 okt 2014 9:33
Profiel
PorscheForum Rakker
Mooiste actie van hem in een A1 race; vond ik de keer dat hij het totaal oneens was met een beslissing van de wedstrijdleiding, zijn wagen pissed off in de pits parkeerde en weigerde verder nog te rijden.

Veel coureurs zullen ongetwijfeld ooit wel eens dezelfde gedachte hebben gehad, maar hij deed het gewoon.

05 okt 2014 10:20
Profiel
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Terug naar de F1, mooi gereden van Lewis. Grote crash van Bianchi kennenlijk tegen de JCB aan, niet te zien op tv. Bewusteloos afgevoerd, hopenlijk valt het mee ,

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."

05 okt 2014 10:26
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex. 2000 Boxster 2.7,Ex. 2002 996C2 Cabrio (Mk2), ex 2007 Cayman 2.7, 2008 Cayman S Design Edition 1
Lochristi, België
Sterkte @Jules Bianchi!!!!

05 okt 2014 10:27
Profiel
Zie hier foto's na de crash : http://f1today.net/nl/nieuws/bfotosb-he ... a-ongeval-

Klinkt allemaal niet erg positief wat men er over meldt op tv en op internet

05 okt 2014 11:06
Profiel
Citaat:
13:24 – Jules Bianchi is zwaargewond aan zijn hoofd geraakt bij zijn crash in de Japanse Grand Prix. Zo heeft een woordvoerder van de FIA laten weten. De Marussia-coureur wordt op dit moment geopereerd

De 25-jarige Fransman vloog tijdens de race op Suzuka van de baan in de Dunlop-bocht en botste daar tegen een mobiele kraan, die op dat moment bezig was om de wagen van Adrian Sutil te bergen. De Duitser was kort daarvoor op die plek in de bandenstapels beland, nadat het opnieuw was begonnen met regenen. Na het ongeluk van Bianchi werd de Safety Car naar buiten gestuurd, waarna de race niet veel later definitief werd gestopt.

De woordvoerder van de FIA deelde mee dat CT-scans hebben uitgewezen dat Bianchi, die buiten bewustzijn was toen hij met een ambulance naar het ziekenhuis werd vervoerd, zware verwondingen aan zijn hoofd heeft opgelopen. De coureur wordt nu geopereerd en zal daarna naar de intensive care worden overgebracht.

05 okt 2014 14:05
Profiel
PorscheForum Junkie
3.2 carrera cabrio "88
stein lb
Dat zou zwaar balen zijn voor Bianchi. Zeker nu er een kans bestond om over te stappen naar Ferrari volgend jaar.

1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst

en hier voor de foto`s

05 okt 2014 14:33
Profiel WWW
Moderator
PF #57
is sowieso zwaar balen. als ik het zo lees zou het een wonder zijn als hij er goed vanaf komt.

05 okt 2014 15:23
Profiel
Jort schreef:
drknauf schreef:

Kolder. Schumacher gaf op de vraag waarom hij zoveel sneller was dan de rest, aan dat hij en z'n teammaat op intermediates reden en sommige anderen op wets. Om daaraan toe te voegen dat Jos vliegende was, moeilijk in te halen en de snelste op regenbanden. Niet de enige. Daarnaast eindigde Jos niet als 14de maar als 7de (vanaf 18 de starttijd met op droog ruim 3 seconden tragere kwalificatie dan de snelste auto's).

En veel van z'n snelle ronden bij races in het algemeen, vonden juist bij en na de start plaats met een verre van lege tank.

Z'n grootste manco's waren mijns inziens Huub (zie eerdere berichten) en het feit dat hij vaak teveel vroeg van het (meestal mindere tot zelfs onbetrouwbare ) materiaal. Niet een echte rekenaar zoals bijv. le Professeur (Prost) als extreem voorbeeld. Volle bak eindigde daardoor te vaak in sneuvelende onderdelen (het gros van de oorzaken van uitstapjes).

Maar heethoofd naast de baan of niet, juist zijn kunsten in o.a. de regen toonden aan dat hij achter het stuur prima in staat was om het hoofd koel te houden, aangezien juist dan elke te drieste actie of fout extra hard wordt afgestraft.

neem me niet kwalijk ik had bij kwalificaties gekeken ipv wedstrijd uitslag

wat ik al zei ik had niet zoveel met jos !

hopelijk komt het goed met die bianchi gast !

.

05 okt 2014 20:30
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Boxster 987S Tip; Ex-986 2.5
Berkel en Rodenrijs
God. Wat een pestklap heeft die Bianchi gemaakt. Ver-schrik-ke-lijk! http://www.f1today.net/nl/nieuws/bvideob-amateurbeelden-van-horrorcrash-van-jules-bianchi

06 okt 2014 16:05
Profiel Facebook  Twitter 
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Idd, ziet er zo wel heel heftig uit.

06 okt 2014 16:14
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 911 Targa
Dordrecht
Ik dacht dat er wanneer een kraan of bolide op een gevaarlijk punt staat er minimaal geel werd gegeven (of zelfs safety car)
maar dit gebeurt gewoon onder groen, edit zag wel geel
Hier staat het filmpje (nog) wel edit: Nu Ook niet meer)
Op 1 min 10, wat een klapper (kijken hoeft niet)
https://www.youtube.com/watch?v=PPxOtMitQ5U&feature=youtu.be

Laatst bijgewerkt door EvR op 06 okt 2014 16:35, in totaal 1 keer bewerkt.

06 okt 2014 16:32
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 368 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende