Is het dan zo dat US Porsches toen geen extra koeling vooraan hadden en was het een optie misschien? Toch idd vreemd dat een 1976er wel een oliekoeler had.
Citaat:
Ik weet niet anders dan dat een 2.7 MJ '76 en '77 een oliekoeler in het rechter voorscherm heeft. Misschien in bepaalde staten van USA niet?
Zie nu dat Sally een beetje te warmbloedig is geworden.. Hopelijk snel het euvel gevonden. Zelf wel eens een Midget aan de kook gekregen. Bleek een bekend probleem te zijn, vastloper in de thermostaat. Kan me in dit geval haast niet anders voorstellen dan een thermostaat die op leeftijd is geraakt, maarja... Ben dan ook geen expert! Gelukkig is ze in goede handen. Lees de uitslag van het issue wel. Succes iig met de zoektocht!
_________________________________________ IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
07 okt 2014 0:46
pablo_o2
België
Re: warmlopen 2.7 motor 911 '77
Hadie Jan, nog steeds geniet ik van haar aanblik...het spreekt vanzelf dat dit opgelost zal worden zoals het hoort. Er staat overigens nog wel wat op mijn to do lijstje van technische revisies, maar alles op z'n tijd grts
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum