Zou me even voorstellen, zit al een week of 2 hier te neuzen als nieuw forum gebruiker.
Ik ben toevallig tegen een project 928s '84 aangelopen die ik niet kon laten staan, in mijn gevoel heb ik hem 'gestolen'.... Terwijl ik eigenlijk een oude amerikaan als project wilde.
Rij ook motor (Harley-Davidson)
Zou hier wel regelmatig tips vragen aangezien ik niet bekend ben in de Porsche wereld
welkom, ben benieuwd wat je allemaal tegen zal komen!
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
08 okt 2014 13:07
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Re: nieuw hier
Welkom en succes met het project!
08 okt 2014 13:23
caelin
Nu 991.2 GT3
ex 991.1 GTS
ex 981 GT4
ex 997 Turbo S
ex Cayman S
Re: nieuw hier
oe, een 928. Da's altijd mooi tot nu toe leuke projecten gezien. Welkom! Graag thread aanmaken met wat je allemaal gaat doen (en natuurlijk veel foto's). Wellicht kan je eens aan Remmel vragen wat voor uitlaat eronder kan/moet
_________________________________________ Match je auto altijd aan de juiste muziek!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum