Zo,
Even wezen proefrijden met 2 auto's.
Om te beginnen met de 997 Turbo uit 2006 Tiptronic. Ja de auto was snel, maar de kick was er niet, ik wijd het aan de Tip, want het is niet
dat wanneer ik op de klok keek ik beneden de wettelijk snelheid zat, ook hier in Afrika 120km/h. Wegligging ongelofelijk maar daardoor ook
weer wat saaier, zeker omdat ik met mijn 993 vrij makkelijk drift.
De week erop een GT3 geregeld, "helaas" bleek die verkocht, maar ze hadden nog wel een GT2 uit 2009 met 10.000 KM op de klok, of ik
die misschien wilde rijden. Nadat ik de prijs gevraagd had, 2.2 miljoen randjes (158K Euri) heb ik maar ingestemd met een proefrit onder het mom
van de Turbo past niet bij mijn levenstijl.
Man o Man, wat een beest, heb snelle auto's gereden, 996 turbo, 360 Modena, maar dit slaat werkelijk alles maar dan ook alles. Duits, degelijk, snel
stugger dan de Turbo en wat een snelheid.
En het blijft gaan, Als ik ooit nog eens geld heb wordt dit mijn volgende auto. Hij stond op semi slicks
en een auto die me zelfs een beetje angst inboezemde. Ik zou bij deze auto nog wel even een extra race/drift cursus willen volgen om het maximale
er uit te halen
Laatste foto is de line up, maar zelfs met de inruil van de M5 en de 993 haalden we het nog niet, maar we waren het erover eens dat car poolen geen
bezwaar zou zijn geweest
Grtz Speedyf
O ja, mijn 993 voelde echt als een oude kever daarna....