Tja. Wij kregen er eentje van m'n schoonmoeder toen mijn vriendin bij me introk. Maar is dat voor mij nu juist heel goedkoop of juist heel duur?
21 okt 2014 10:43
Pw250
964
Re: goedkoopste auto ooit gekocht
Dat is je duurste "auto" ooit
_________________________________________ You've only got one life, live it!
21 okt 2014 10:58
horn
PF #57
Ach, stel jezelf de vraag: Als je die auto niet had gekregen, had ze dan ook bij je mogen intrekken? Zoja, is de auto een bonus geweest. Zo nee, duurste auto ooit.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
21 okt 2014 12:58
barolo
3.2S
010
Fiat 850 voor 50 fl. Mijn broer werd een week later aangehouden met een boete van 75 fl. De auto moest meteen van de weg. Heb er niet lang plezier van gehad. Die 50 wel weer terug gekregen bij de sloop. Mercedes 230, daar gingen stikkers over de roestgaten voor 150. Simca 1000 voor 200 en een Ford Capri voor 500. Met die Simca heb ik het langst gereden. Daar gingen we mee naar Zuid Frankrijk en dan reed tie echt een factor 3 beter. Die Mercedes ging ook mee naar Zuid Fankrijk, maar die reed steeds slechter.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum