Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 14:53

Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Even voorstellen & zoekend naar een 964 C4 coupe 
Auteur Bericht
Moderator
PF #57
Bericht Re: Even voorstellen & zoekend naar een 964 C4 coupe
Johannvb schreef:
maar weet uit ervaring dat de C4 onderstuur in snelle bochten, maar even de gas los en dat is ook weer opgelost :wink:

Ja. Snelle bocht gas los met een C4 zorgt er inderdaad in de regel voor dat je probleem opgelost is. In de vangrail... :wink: (ben ooit met mijn C4 te hard een klaverblad ingedoken, liet instinctief het gas los en eindigde andersom in het gras. Ego gedeukt en broek vol... :cheesy:

21 okt 2014 14:31
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911 SC (ex 964 coupe, ex 993 targa)
@giulia:
Citaat:
Zelfs mijn Maserati's en mijn GTA heb ik blind gekocht zonder enig probleem naderhand

Kwestie van inleven. De een kan zich gemakkelijker een miskoop permitteren, dan de ander. Voel je je onbekend op het terrein van de 911 en / of speelt geld een rol.......gewoon een AKK laten doen.

21 okt 2014 14:54
Profiel
PorscheForum Rakker
Herken voor mezelf wat Ticcie aangeeft.

Zit uiteindelijk opgescheept met een 964 :mrgreen: terwijl ik oorspronkelijk alleen een P uit m'n geboortejaar wilde bezitten....als jongensdroom. Niet anders, maar de marktwerking en bijbehorende prijzen deed m'n ogen iets verder openen.
Verder de manier waarop ik een dergelijke voiture wil gebruiken en het feit dat ik graag zelf alles qua onderhoud en reparaties doe kwam ik bij een 964 uit. Geheel onverwacht, maar niet heel vervelend :thumleft: . Ja zoeken is erg leuk maar het bezitten nog leuker!

Mijn conclusie.....lang gezocht maar wel een (h)eerlijk exemplaar gevonden :!: .

Mijn idee: zoek n exemplaar in het voor jouw maximale budget en zorg dat je eea over houdt om het jouw auto te (laten) maken. Of pas je planning aan, maar als je proeft van het rijden met een P ben je verkocht :wink:

23 okt 2014 21:10
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2