Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Petrolhead gezocht
Ik kreeg het verzoek om dit door te plaatsen. Bij deze. Wie weet iets voor iemand hier of iemand die jullie kennen.
Ik ben Iris en ik ben werkzaam bij het TV productiebedrijf Stokvis & Stokvis Content. Wij zijn voor een nieuw platform voor het hogere segment sportauto’s op zoek naar een absolute alleskenner op het gebied van auto’s (en de techniek ervan). Deze persoon zal ook met de auto’s rijden. Bij voorkeur iemand die enige ervaring heeft met het zelfstandig draaien van semi professionele videoproducties. En liefst met enige ervaring met het rijden van snelle auto's/karts.
Dit leek mij een uitgekozen plek om op zoek te gaan naar een echte autoliefhebber en kenner! Ken jij of ben jij iemand die dit interessant vindt? Neem dan contact met mij op via PM of mail naar: sollicitatie@stokviscontent.nl
23 okt 2014 15:31
Ronaldo
964 c2
Den Haag
Re: Petrolhead gezocht
Mooie vacature!
Zou Bavo Galema meelezen...?
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
Hahaha Mischa , denk dat de glazen voordeur van Stokvis Productions maandagochtend al behoorlijk onder de kwijlvlekken zal zitten, van alle 'kandidaten' die zich aanmelden voor deze "droombaan" Wel een heeele vroege 1 april hoax, dit...
_________________________________________ Take the long way home....
24 okt 2014 18:38
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Re: Petrolhead gezocht
Dat denk je Erik, maar valt tegen in de praktijk. Overigens moet de kandidaat wel iets kunnen dus niet iedere puisterige puber met verstand van sportauto's maakt kans haha
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum