Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 22:42

Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Stichting 911Events - Evenementen 2014 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht Stichting 911Events - Evenementen 2014
De agenda voor 2014 was al even bekend maar nog niet met alle forummers gedeeld. Naast een aantal opdrachten die we van Porsche hebben gekregen (en voortaan onder de naam "Powered by 911Events" zullen faciliteren) ook dit jaar weer een viertal eigen ritten en dus een volle agenda.

911Krokusrit - Introductie Macan - 6 april 2014
Na twee succesvolle Krokusritten om het jaar mee te starten volgt nu al weer de 3e editie. Samen met Porsche Centrum Groningen organiseren we weer een mooie rit door het noorden van het land om van de, hopelijk prachtige, eerste lentedagen en krokussen te genieten.
Natuurlijk is de ontvangst weer met koffie/thee en een versnapering en zullen we net als eerdere jaren een mooie route gaan rijden met een tussenstop halverwege de route. Daar staat weer wat te drinken en lekkers voor iedereen te wachten waarna het tweede deel van de route kan worden afgelegd. Aan het einde van de middag sluiten we weer af met de inmiddels beroemde barbecue inclusief drankjes bij Porsche Centrum Groningen.
Bij Porsche Centrum Groningen staat een geheel nieuwe telg uit de Porsche familie te wachten, de Macan. Er is al veel geschreven over deze bolide met het uiterlijk van een SUV en de rijeigenschappen van een 911, maar dit is het moment om er zelf over te komen oordelen.
Start vindt plaats vlak bij Emmen.
Afbeelding

911Kurvenroute - 5 t/m 8 september 2014
Zoals we al eerder hebben aangekondigd is de volgende Porsche Friese Elfstedentocht pas in 2015 en zullen we dit jaar voor de 3e keer alweer de 911Kurvenroute organiseren. Zoals men van dit koningsnummer gewend is zullen we in 3 dagen over de grens weer de mooiste routes uitzoeken waarbij iedereen zelf mag natellen of we de 911 Kurven halen. We hebben inmiddels het gebied dat we zullen doorkruizen al bepaald en zijn nu hard bezig om weer de meest idyllische overnachtingslocaties vast te gaan leggen en weer een paar bijzondere uitjes te verzorgen die het Porsche hart sneller zullen doen kloppen.
Om deze reden ook dat de datum nog niet geheel vast staat maar het wel rond het weekend van 5 t/m 8 september 3 fantastische dagen op gaat leveren. Het gebied dat we dit maal zullen aan doen bevindt zich meer in het noorden van Duitsland en beslaat deels het Harz gebergte, noordelijke meren en voormalig Oost-Duitse bosgebieden. De details maken we binnenkort bekend maar neem van ons aan dat we naast prachtige routes ook dit jaar weer iets unieks op het programma zullen zetten.
Kortom, drie dagen plezier van natuur, Porsche en natuurlijk niet minder dan 911 Kurven....
Een aantal afspraken zijn nog niet definitief vastgelegd maar wij doen ons uiterste best om vanaf 1 april het inschrijven mogelijk te maken. Let wel, er is slechts een beperkt aantal exclusieve plaatsen beschikbaar voor dit evenement.
Afbeelding

911Snertrit - 2 november 2014
Zoals iedereen inmiddels verwacht sluiten we ook 2014 weer af met de 911Snertrit. En wat ooit als een leuk extra tourritje begon levert nu al weer de 6e Snertrit op. Natuurlijk is november nog een eind weg en zijn de plannen slechts op papier vastgelegd maar samen met Porsche Centrum Groningen zullen we ook dit maal weer zorgen voor een prachtige route en echte snert op de eindlocatie.
Afbeelding

Ronald McDonald tHuis Trophy - Elfstedentocht - 25 mei 2014
Zoals iedereen wellicht weet proberen wij jaarlijks het Ronald McDonaldhuis Friesland te ondersteunen. Een organisatie met een prachtig sociaal doel in de maatschappij waarvan we, ondanks de bijzonder enthousiaste inzet van de medewerkers en vrijwilligers, geen van allen ooit hopen gebruik te moeten maken.
Stichting Ronald McDonaldhuis Friesland heeft twee locaties in Friesland, "Het Huis" bij het Medisch Centrum Leeuwarden en "De Hoeve" in Beetsterzwaag. Het is onbegrijpelijk dat deze organisatie volledig van donaties en giften moet en kan rond komen. Om de kwaliteit te blijven garanderen organiseert het Ronald McDonaldhuis dan ook met regelmaat evenementen om daarmee een flink aantal overnachtingen voor mensen die hiervan afhankelijk zijn mogelijk te maken.

Afgelopen januari werden wij benaderd met de vraag hoe complex het was een Elfstedentocht te organiseren en of wij daar iets in konden bijdragen. Unaniem hebben we besloten, ondanks het vele werk dat verricht moet worden, dit evenement met dezelfde allure als de Porsche Friese Elfstedentocht op te gaan zetten. Een prachtige route, 11 Friese steden met stempellocaties, uitgebreide lunch, ontvangst en finish met diner op de Oldenhoofsterkerkhof in Leeuwarden en hopelijk heel veel deelnemers. Inmiddels heeft de gemeente Leeuwarden haar medewerking volledig toegezegd ondanks dat evenementen vergunningen een jaar van tevoren moeten worden aangemeld.
Deze Elfstedentocht is niet voor alleen Porsche, vele andere soms bijzondere merken zullen hun opwachting gaan maken. Toch willen we de Porsche liefhebber natuurlijk de mogelijkheid geven van deze Elfstedentocht te gaan genieten en zorgt de deelname direct voor minimaal 1 overnachtingen als opbrengst voor het Ronald McDonaldhuis.
Alle opbrengsten van deze dag waar veel instanties belangeloos hun medewerking aan verlenen zullen dan volledig bestemd zijn voor het Ronald McDonaldhuis en zo hopen we gezamenlijk een enorm aantal overnachtingen mogelijk te maken voor deze organisatie. Gevolg is wel dat het inschrijfgeld voor deelname wat hoger zal komen te liggen per equipe dan de reguliere Porsche Elfstedentocht. Maar het is voor een goed doel.
Op dit moment worden in razend tempo de afspraken met gemeenten, cateraars en instanties gemaakt zodat we op zeer korte termijn het volledige programma kunnen onthullen. (De veteranen van de Porsche Elfstedentocht weten wat dat betekent)
Het inschrijven zal over ongeveer één week van start gaan.
Afbeelding

Voor meer informatie en inschrijven: www.911events.nl

02 maart 2014 18:00
Profiel WWW
LEEUWARDEN
Bericht Re: Stichting 911Events - Evenementen 2014
Ziet er allemaal weer veel belovend uit.
Ik ga me zeker weer aanmelden voor enige ritten.

Succes met de verdere voorbereidingen (als ik dat zo zie zal dat idd niet misselijk zijn hoeveel tijd er ingestopt dient te worden om dergelijke spectakels te organseren)
Heb ik altijd veel bewondering voor. RESPECT :salut:

02 maart 2014 18:19
Profiel
PorscheForum Rakker
word onderhand weer eens tijd om de snertrit onder de aandacht te brengen. :drive:
duurt tenslotte niet zo heel lang meer. :cheers:
Ga me binnenkort zeker weer inschrijven. mag het allemaal passen (betrekking op m'n agenda planning)

02 okt 2014 20:23
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
Je hebt helemaal gelijk Jan.

Niet dat we onze eigen Snertrit vergeten zijn maar het is een hectische tijd waardoor de post op het forum even op zich heeft moeten laten wachten.

2 november is het weer zover en gaat de 6e Porsche Snertrit van start. De locaties en route zijn inmiddels helemaal voorbereid en het gaat zoals vanouds weer oergezellig worden.
We starten dit maal vanuit Porsche Centrum Groningen. Vandaar gaat het door Groningen en Drente een stukje Duitsland in. Even lekker uitwaaien en Rasen op de Autobahn om vervolgens net over de grens in Nederland bij Ter Apel van overheerlijk warme chocomelk met koek voorzien te worden.
Daarna gaat het dwars door Drente, prachtige bossen in herfstkleuren, heidegebieden en typerende dorpjes op naar Havelte waar we bij Landgoed Overcinge tegen het einde van de middag getrakteerd worden op de oer Hollandse snert.
Het deelnamebedrag bevat naast het routeboek ook de ontvangst met koffie en cake, chocostop met drankje en koek en de afsluiting met snert inclusief drankje.
Inschrijven kan via de website

Hopelijk tot ziens op de oer gezellige evenement.

20 okt 2014 12:41
Profiel WWW
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Groningen en Ter Apel :oops:
Tjonge wat een afstand en dan moet je nog aan die rit beginnen :drive:

20 okt 2014 15:55
Profiel
PorscheForum Rakker
lelystad
Rijden met een Porsche is toch geen straf :drive:

20 okt 2014 20:13
Profiel
PorscheForum Rakker
En de omgeving is de bonus :thumleft:

20 okt 2014 21:38
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
Ach er zijn zelfs deelnemers uit Zeeland die naar Groningen komen. Een Porsche is gemaakt om te rijden :mrgreen:

21 okt 2014 11:44
Profiel WWW
Turbo S - 542pk
Friesland
Heet van de pers
Tijdens de Snertrit op 2 november zal een 918 Spyder zijn opwachting maken.
Voor wie nog niet in de gelegenheid is geweest deze supercar te bewonderen is dit de kans.
Afbeelding

24 okt 2014 17:53
Profiel WWW
Moderator
PF #57
goed geregeld! :thumleft:

24 okt 2014 21:36
Profiel
PorscheForum Rookie
Boxster S 3.2 Aero kit
's-Hertogenbosch
Bericht Zijn er mensen die van ver komen en een Hotel nemen?
Wij komen uit 's-Hertogenbosch en blijven overnachten.
misschien leuk avond ervoor alvast kennis te maken en biertje te doen?

25 okt 2014 10:06
Profiel Twitter 
LEEUWARDEN
Vandaag nog even in PCG geweest.
Meeste auto's stonden in Nieuwegein dus ipv een auto maar een paar glazen gekocht :lol:

En.........me zojuist nog aagemeld voor vlgde week betreffende de snerrit :ba:
Die 918 wil ik voorbij zien komen :lol:

25 okt 2014 18:31
Profiel
LEEUWARDEN
Zo de natte doek erover gehaald, stofzuigertje zijn werk laten doen, wat Ron98 erbij gedaan en hij is er klaar voor.
Tot morgen.

01 nov 2014 15:39
Profiel
PorscheForum Rakker
eigenaar Hanzetechniek
harlingen
Morgenvroeg present bij PCG

01 nov 2014 18:05
Profiel WWW Facebook 
LEEUWARDEN
Mooi invangt in Groningen met de 918;
Prachtige route (zeker ook het stukje Duitsland was geweldig)
Heerlijke koffie, chocomelk, cake, snert en roggebrood.
Pracht weer.
Kortom een fantastische dag!

Organisatie PCG en Maurice (buurman :lol: ) hartelijk dank.

Ps. Jammer voor Bert dat de dag iets minder liep.
Ik hoop dat Bert niet te veel schade heeft opgelopen met zijn SC

02 nov 2014 18:29
Profiel
PorscheForum Rakker
lelystad
Ook wij hebben weer genoten. Het mooie weer en de nog aanwezige herfstkleuren gaven extra kleur aan het geheel.
Komt nog bij dat de P. Eigenlijk niet in de was hoeft,het laagje olie geeft voldoende bescherming denk ik :D .hopelijk valt de schade mee aan de auto van mijn voorganger. Dacht eerst dat het ruitensproeier vloeistof was,maar toen ik de ruitenwissers aan zette was me snel duidelijk dat het olie was. Hij is snel gestopt dus ik heb goede hoop dat het meevalt.
Organisatie bedankt en tot bij een volgende rit :thumleft:

02 nov 2014 19:06
Profiel
PorscheForum Rakker
928S 1984 (hiervoor 944 1987)
Gezellig weer, lekker gereden! Prettig georganiseerd.

Hier zijn mijn fotootjes, van mijn telefoon want er zat geen geheugenkaartje in mijn fototoestel :)

http://imgur.com/a/34j6H

02 nov 2014 22:31
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
Het was inderdaad een prachtig dagje. De warmste 2 november ooit gemeten, open cabrio rijden en warme chocomelk en snert. We hadden beter een Italiaanse ijsbar kunnen regelen :wink:
Deelnemers dank voor de gezelligheid die jullie ingebracht hebben. Met 55 auto's absoluut een prachtige opkomst om deze dag tot een succes te maken.
Bijgaand een paar fotos die een klein beetje van de sfeer weer kunnen geven

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

03 nov 2014 12:32
Profiel WWW
993 biturbo 2WD
Cerisy la Forêt Fr.
Afbeelding Weet iemand de "nickname"(naam weet ik wel),van de man 2e van rechts,als hij hier op het forum zou zitten?
Hij is namelijk oa de eigenaar van een benzinestation in mijn geboorteplaats. Als ik daar ben,tank ik dan ook bij hem!
Hij heeft een prachtige rode boxster.

03 nov 2014 15:30
Profiel Facebook 
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
2e man van rechts in The Wolffman, of bedoel je de 2e persoon van rechts :?: Die ken in dan vlgs mij weer niet.

03 nov 2014 22:09
Profiel WWW
LEEUWARDEN
Eerste van re is een meisje die niet van spinnen houd, tweede van re is een man die in een rode Boxster rijd met een geweldige sound, derde van re is een vrouw en betreft mijn vriendin, vierde van rechts is de Wolffman (Erik) en rijd in een 997S cabrio, vijfde van rechts is een 977 cabrio rijder, zesde van re is een enthousiaste 928 rijder.
Het gaat dus om de tweede man van rechts :lol:

03 nov 2014 22:43
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
Ik zie de afbeelding niet meer maar volgens mij is het Henry.

04 nov 2014 14:06
Profiel WWW
PorscheForum Rookie
Schitterende foto's van een schitterende dag, weer perfect georganiseerd.
Die donkere 911 T (bouwjaar?) heb ik verder niet meer gezien, mooie wagen, heeft die ook meegereden?.

08 nov 2014 12:07
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
Die 911T uit 1969 stond niet op de deelnemerslijst. Wel een prachtige auto.

Gisteravond eens met het hele bestuur de evaluatie gedaan. Zoals altijd zijn er toch wel weer zaken voor verbetering en verandering vatbaar.
Binnenkort zullen we de plannen voor 2015 bekend maken. Op de achtergrond wordt al hard gewerkt aan de voorbereidingen samen met Porsche en een aantal andere organisaties.

Zet in ieder geval 20 september maar in de agenda voor de oeroude en gezellige Porsche Elfstedentocht. :idea:

Evenement is aangemeld bij de instanties, nu verder met de voorbereidingen. De tijd hebben we hard nodig om er weer een feest van te gaan maken.

12 nov 2014 9:50
Profiel WWW
LEEUWARDEN
Zal hem zeker in de agenda zetten.
Kan een ieder die mee wil meerijden met evenement mee doen?
Of moet een ieder weer gelijk bij de computer zitten vanaf het moment dat het inschrijven van start gaat?

12 nov 2014 21:14
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 27 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende