Re: Achterbumper-hoek-stuk 964 gemakkelijk te verwijderen?
Mooi op tijd ook.... topic is pas 2 jaar en 9 maanden oud.... er zijn kinderen verwekt en geboren in de tussentijd.... en die zijn alweer zindelijk....
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
06 nov 2014 16:46
horn
PF #57
Bij Delnoy al twee...
Was overigens wel iemand die dit topic weer netjes tot leven wekte omdat hij zelf een vraag over hetzelfde had en niet een nieuw topic wilde starten. Chapeau!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
06 nov 2014 16:51
erwin964c4
Dankje horn ik wilde idd weten of het te doen was , maar besteed de bumpers en de spatborden uit
Vooral de spatborden zie ik tegenop en aangezien het toch al het nodige kost zal ik dit beetje extra wel overleven
06 nov 2014 19:40
erwin964c4
De voorspatborden zijn eraf bumpers ook , ging allemaal vlotjes Totaal geen roest ,wat ik dus wel verwacht had Niks afgebroken dus alles gaat prima En ik me maar bang maken door allerlei horrorverhalen wat gelukkig niet opgaat voor mijn 964
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum