Auteur |
Bericht |
porsje911
Porsche 964 Carrera 2 Cobalt blauw en een trackday 944 S2
|
Re: Schuifdak-delete
_________________________________________ Kijken, rijden en genieten! http://www.lievekampadvocaten.nl
|
12 nov 2014 13:10 |
|
|
felix bahama 912
Porscheloos...Almkerk
|
Re: Schuifdak-delete
Weet het niet bij een 964, maar bij een oudje met Recaro S heb ik 5 cm gewonnen.
_________________________________________ OLD PORSCHES NEVER DIE, THEY JUST GET BETTER...AND WHEN PERFECT...SELL IT.
|
12 nov 2014 13:28 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: Schuifdak-delete
OK, das dus net zoveel als met een schuifdakdelete. Zeker het overwegen waard
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
12 nov 2014 13:46 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: Schuifdak-delete
Evt. vervang je de stoelen voor RS kuipjes o.i.d.
|
12 nov 2014 14:05 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: Schuifdak-delete
Klopt, maar moet wel enigzins comfy blijven... Maar ns proef gaan zitten in n RS-je.
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
12 nov 2014 14:09 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Re: Schuifdak-delete
Ik reed de hele winter met de C2, no problemo, zelfs op de wintersport geweest (2x), wel met winterbanden, dat dan weer wel Dat onderscheid de echte mannen van de watjes: 2-wiel aangedreven en handbak, gewoon door de sneeuw ploeteren! C4 hobbelt qua waardevermeerdering echt wel mee op het succes van de C2……de tiptronics daarentegen…. Schuifdak had ik, en kon ik missen. 3x in de 7 jaar open gehad, en beviel niet. Als ie lekt, pees laten vervangen, en dan lekt ie voor 20 jaar niet meer. Stijfheid van de auto wordt door een schuifdak aangetast, getuige de parkeerperikelen op hellende vlakken: dan hoor en voel je de auto torderen. Dus Cazzo: die groene is zo gek nog niet als DD. Maar ook daar heb je de bijtelling.
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
12 nov 2014 14:14 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: Schuifdak-delete
heaumeau!!! Voor de rest eensch, vind schuifdaken lelijk en hinderlijk. Maar n 997RS als DD? gaatum niet worden denk ik.
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
12 nov 2014 14:19 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Re: Schuifdak-delete
exact ieder z'n meug ... ik wil nl voor geen goud een c4..."koning onderstuur" Vooral in de regen wanneer je de 4 nodig hebt wil zo'n ding alleen maar rechtdoor.Nu baseer ik dat op een 993 waar ik 2x mee gereden heb maar ik ga er vanuit dat dit bij een 964 absoluut niet beter is. Oja met gas erop breekt een 911 niet zo snel uit...gas los in bocht wel...en dan helpt je 4wd ook niets meer.
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
12 nov 2014 14:24 |
|
|
erwin964c4
|
Re: Schuifdak-delete
Die 993 heeft cazzo nu vandaar dat hij nu een 964 wil Bij een 964 werkt dat c4gebeuren dus wel Anders had ik geen Porsche meer gereden
|
12 nov 2014 14:27 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Re: Schuifdak-delete
Cazzo, ik bedoel die donkergroene 964 C4. C4 is gewoon logger en zwaarder, voegt niets toe aan een sportwagen. En wat nou 'veiligheid'? Ligt dat niet gewoon aan jezelf 2000GTV? Maar na de GT2 van Do te hebben ervaren, begrijp ik maar al te goed waarom de Turbo C4 wordt afgeleverd. Anders zou het een rijdende doodskist zijn voor de gemiddelde automobilist. Doe mij maar een GT3 (tot de 991)
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
12 nov 2014 14:30 |
|
|
PTT
964 Turbo 3.6 / 996 GT2 / 924 Turbo / 924 / 924 / Defender 110
ex 924/ex 924/ex 911 2.7/ex 911SC/ex 911 3.2/ex 911 3.2/ex 964C4/ex 993Turbo/ex 964C4Koekhapper PBVH
|
Re: Schuifdak-delete
Gewoon je koppie er goed bijhouden. en weer terug naar de beste auto, de 964
|
12 nov 2014 14:36 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: Schuifdak-delete
OK, bijtelling op basis van taxatie. taxatie voor BD kan lager zijn dan voor verzekering. stel 20K x 35%= 7k bijtelling nu 80k x 25%=20K bijtelling
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
12 nov 2014 14:50 |
|
|
rovako
kijk eens naar je cabriokap of je interieur!!pijnacker
|
Re: Schuifdak-delete
een 964 stoel is goed aan te passen en kan zeker 3a4 cm zakken.
_________________________________________ de specialist op het interieur gebied!! rovako.com like ons op facebook!!
|
12 nov 2014 15:07 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: Schuifdak-delete
OK, dat zijn goede berichten Wat zou een hemel aanpassen kosten van schuifdak naar geen schuifdak?
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
12 nov 2014 15:10 |
|
|
bully
|
Re: Schuifdak-delete
Watje C2 met sper is veel leuker.
|
12 nov 2014 15:13 |
|
|
giulia
|
Re: Schuifdak-delete
Dan moet je toch eens in die van mij rijden want die heeft bijna geen onderstuur. Sterker nog een C2 heeft meer onderstuur. Zet een C4 goed de bocht in en vol het gas erop en hij trekt hem er als op rails doorheen. C4 is ook minder gevoelig voor lift off understeer.
|
12 nov 2014 16:19 |
|
|
bully
|
Re: Schuifdak-delete
Is net een audi-quattro
|
12 nov 2014 16:25 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: Schuifdak-delete
nog een reden om voor n C2 te kiezen
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
12 nov 2014 16:40 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Re: Schuifdak-delete
Juistum C4 geeft denk schijnveiligheid voor een hoop mensen. Zoals ik al schreef met gas erop prima en heeft C4 sommige gevallen wat meer grip/traktie. Maar gas eraf rollen er gewoon alleen maar 4 stukjes rubber net als bij een C2. Duss "never lift"
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
12 nov 2014 16:49 |
|
|
porsje911
Porsche 964 Carrera 2 Cobalt blauw en een trackday 944 S2
|
Re: Schuifdak-delete
_________________________________________ Kijken, rijden en genieten! http://www.lievekampadvocaten.nl
|
12 nov 2014 16:54 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: Schuifdak-delete
Vergeleken bij een Skaudi dan he
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
12 nov 2014 17:24 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Re: Schuifdak-delete
_________________________________________ rouge et noir
|
12 nov 2014 18:11 |
|
|
Lambiek
ex 964 C2 Coupé 1992
Unischwarz/zwart leer/sperdiff.Twente
|
Re: Schuifdak-delete
mijn voormalige 964 C2 zonder schuifdak , zonder lelijke wisser op de achterruit , maar met sperdifferentieel staat nog te koop bij een gerenommeerde Porschespecialist bij Bonn. Goede basis voor RS aanpassing. Bouwjaar is maart 1992. http://www.9und11.de/9und11/Verkauf/Seiten/964_C2.htmlnadere info over deze evt. per PB, ik weet overigens niet wat ze ervoor vragen
_________________________________________ Since the internet, nothing is as it used to be. Nice to know the 911 is the exception. 4-6-13 in Porsche Museum
|
12 nov 2014 18:45 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Re: Schuifdak-delete
Oeh! type 2 C2 handbak met sper.....mooier kan bijna niet Het is dat ik inmiddels er 1 heb maar anders
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
12 nov 2014 18:53 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Re: Schuifdak-delete
Klaar kan n slotje op...
_________________________________________ rouge et noir
|
12 nov 2014 19:25 |
|
|