Auteur |
Bericht |
Anne 2.7
>> 911 2.7 1977 <<
ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82> Groningen PF #4 <
|
Re: Schuifdak-delete
Mooi ding! 2 uurtjes met de 993.
_________________________________________ Trained by GP E L I T E 'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)
|
12 nov 2014 19:43 |
|
|
Lambiek
ex 964 C2 Coupé 1992
Unischwarz/zwart leer/sperdiff.Twente
|
Re: Schuifdak-delete
als mijn oude 964 terugkomt naar NL , heb je ook nog het voordeel dat er geen nieuw kenteken op moet , krijgt gewoon zijn oude combinatie **- HT-PZ , stamt uit 2001 bij invoer door Lammertink Enter , weer terug ( zie ook mijn album )
_________________________________________ Since the internet, nothing is as it used to be. Nice to know the 911 is the exception. 4-6-13 in Porsche Museum
|
12 nov 2014 19:50 |
|
|
DLotus
2007 Porsche 997 GT3
1994 Porsche 993 C2
1987 Porsche 911 3.2 Targa
1986 Defender 200TdiScheveningen
|
Re: Schuifdak-delete
Tijdens mijn zoektocht naar een 964 of 993 heb ik een linnengrijze 964 C4 met zwart interieur bekeken. Had geen schuifdak.
Staat bij een particulier en zou goed moeten zoeken om zijn gegevens nog terug te vinden. Stond niet actief te koop en is volgens de rdw nog niet overgeschreven sinds ik hem bekeken heb...
|
12 nov 2014 22:45 |
|
|
Tilt!
|
Re: Schuifdak-delete
Komt dat 993-kreng dan te koop of ga je 'm gewoon ergens in een sloot dumpen? Nee hoor! Geintje! Succes met de zoektocht!
_________________________________________ If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.
|
13 nov 2014 0:02 |
|
|
Liam
964C2010
|
Re: Schuifdak-delete
Hoe lang ben je dan? Ik ben met 193 ook niet de kleinste maar pas prima in mijn 964 met schuifdak
_________________________________________ Life's too short to drink bad wine or drive boring cars
|
13 nov 2014 0:22 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: Schuifdak-delete
993 blijft 4ever Maar wordt toch een beetje te duur om als DD te gebruiken en voor op de NS. Bij een niet al te perfecte 964 speelt dat minder.
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
13 nov 2014 0:32 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: Schuifdak-delete
194, maar lange rug en korte benen (relatief dan he) Pas absoluut niet in een 964/993 met schuifdak.
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
13 nov 2014 0:33 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: Schuifdak-delete
Denk dat ik zondag ff ga kijken. Oh nee, familiereunie in drenthe
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
13 nov 2014 0:34 |
|
|
giulia
|
Re: Schuifdak-delete
Idem hier minus 1 cm. Past prima. Verder geloof ik niet dat het verschil 5 cm is. Dan zou je hemelbekleding voor je deuropening hangen.
|
13 nov 2014 1:10 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: Schuifdak-delete
|
13 nov 2014 3:06 |
|
|
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
Re: Schuifdak-delete
Als restwaarde zo belangrijk is koop dan een origineel zonder schuifdak. Zijn er zeker nog.
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
13 nov 2014 4:47 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: Schuifdak-delete
Denk niet dat een perfect uitgevoerde schuifdak-delete de restwaarde negatief beinvloed.
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
13 nov 2014 10:07 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Re: Schuifdak-delete
We kunnen anders voor jou ook effe een topic openen dat de 996 een betere auto is dan de 993? Dat maakt de zoektocht nog makkelijker.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
13 nov 2014 10:34 |
|
|
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
Re: Schuifdak-delete
Zo dan, dit moet je ook niet willen.... Kun je over een paar jaar een roest behandeling ondergaan....
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
13 nov 2014 10:56 |
|
|
Pw250
964
|
Re: Schuifdak-delete
Da's een schuifdak toevoeging ipv delete denk 'k?!
_________________________________________ You've only got one life, live it!
|
13 nov 2014 10:57 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: Schuifdak-delete
Wie weet na de 964 nog een 996-je erbij.... denkut nie
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
13 nov 2014 11:00 |
|
|
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
Re: Schuifdak-delete
Klopt, maar ging even om de werkwijze...
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
13 nov 2014 11:17 |
|
|
Pw250
964
|
Re: Schuifdak-delete
Ja daar zat ik ook met verbazing naar te kijken...
_________________________________________ You've only got one life, live it!
|
13 nov 2014 11:32 |
|
|
Rijn
Zelfstandig ondernemer autoplaatwerker spuiter
|
Re: Schuifdak-delete
Cloaca geef ik groot gelijk dit moet je niet willen, dit is wat ik noem 2e rangs werk. Als je toch het schuifdak wil delete , dan is er in mijn ogen maar een optie. Dat is dak vervangen door een originele dakplaat. Een dakplaat heeft wel degelijk een functie betref veiligheid van de auto. i Indien je het met een stoel verandering de ruimte kan creëren zou dat de goedkoopste optie kunnen zijn.
_________________________________________ http://www.theovanrijn.nl/
|
13 nov 2014 14:02 |
|
|
hendrik914
924S M755Leieland
|
Re: Schuifdak-delete
996, goeie belegging eens de Chinezen erop springen?
_________________________________________ 924S M755 "Sportliches Sondermodell" 914-4 1,7 L Weber
|
13 nov 2014 14:08 |
|
|
Pacoloco
|
Re: Schuifdak-delete
Is het verlagen van de stoel ''reversable''? Met mn 1m92 past het, bij de juiste stoelstand, precies met een schuifdak. Denk er dus ook weleens aan om de zetel aan te laten passen. Wel gaaf een 964c2 als Daily.
_________________________________________ footers zuigen! :D
|
14 nov 2014 15:53 |
|
|
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
Re: Schuifdak-delete
Het punt met een schuifdak is dat je de stoel zo gaat instellen dat je met je dak het dak niet raakt.... Maar vervolgens kun je niet meer lekker bij het stuur of bij de schakelpook.... Dus dan de stuurnaaf maar verlengen en de schakelpook aanpassen....
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
14 nov 2014 16:21 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: Schuifdak-delete
Gelukkig geen foto's van mijn eigen Porsche (schuifdak-delete overigens) ... maar van de site van een "specialist" geplukt
|
14 nov 2014 20:57 |
|
|
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
Re: Schuifdak-delete
Ik zag het aan de link al hoor...
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
14 nov 2014 21:40 |
|
|