Verkocht: Porsche 964 C4 uit 1991 handbak
Beste forummers,
omdat ik alweer in de startblokken sta voor een nieuw project, bied ik bij deze mijn mat zwarte Porsche 964 C4 aan.
De auto komt oorspronkelijk uit Amerika maar is via Belgie ons land binnengekomen.
De afleesbare kilometerstand is 158.500km.
Omdat de auto uit Amerika komt hoeft dat dus niet te kloppen (de mijlenteller is immmers verwijderd).
Maar gezien de staat van de motor, bak en aandrijving kan ik gerust zeggen dat dit aardig oplijnt.
De Porsche rijdt fijn, zeker wanneer je op de snelweg zit.
Het geluid van de motor is prima, niet te luid, maar ook zeker niet te stil.
Even wat bijzonderheden:
- Handbak. Schakelt perfect.
- Electrisch verstelbare stoelen.
- De auto is verlaagd door middel van H&R veren.
- CUP spiegels.
- Er zijn nieuwe 18 inch BBS wielen gemonteerd waarvan de achterbanden voorzien zijn van nieuwe banden.
- De auto heeft een open dak. Ikzelf kan er met 1.90 prima in zitten.
- De motor is voorzien van RUF Motronic die de motor van iets extra vermogen voorziet.
- Er is een CUP pijp gemonteerd die uitmond in een eindpijp van RUF.
- De motor laat een goede oliedruk zien bij een warme motor i.e. 2 bar (belangrijk).
Aandachts puntjes:
- Hoewel de originele motorkap en spoiler gemonteerd is, is de automatische spoiler niet werkend.
- Loopt koud ietwat ruw, warm netjes soepel.
- Radio/CD en Airco zitten erin, maar heb niet gecontroleerd of die ook 100% werken.
- Voor het mooie moeten de achterlichten weer netjes rood gemaakt worden.
Prijs voor de Porsche 964 is € xx.xxxx,-
P.S. Ik heb eventueel andere velgen liggen mocht u deze velgen niet mooi vinden t.w. dezelfde als deze, maar dan met een grijs hart, mat zwarte CUP2 velgen en grijze CUP2 velgen.