Sinds 2006 Porsche rijder geworden, met veel plezier 8 jaar lang een Boxster 986 in mijn bezit gehad. Sinds afgelopen weekend trotse eigenaar geworden van een 996 C2 Cabrio MkII!
Lid geworden van het PF om zo meer kennis op te doen en om ervaringen uit te wisselen.
CU around...
_________________________________________ 996 C2 Cabrio MkII, ex Boxster 986
04 dec 2014 0:24
Neppert
Neppert
Neppert
Re: Even voorstellen...
Welkom Arthur. Veel plezier met je 996. Ik hoop dat er nog een paar mooie dagen aankomen. Kan de kap lekker los!!
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
04 dec 2014 7:20
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Ha die Arthur, Welkom op ons forum, 8 jaar is een mooie tijd om weer eens wat anders te nemen Hield ook mijn eerste 911 8 jaar en de volgende ook weer. We horen en zien je straks wel een keer
Gr Hans
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
04 dec 2014 8:33
ErikP
997 S cabrio in Speedgelb,
Ex Boxster 986
Schiedam
Welkom Arthur! Wat deed je besluiten om in te ruilen? Enne; zijn er al foto's van de twee P's?
04 dec 2014 8:56
Marcel1967
Almere
Welkom Arthur, fijne km gewenst. Hopen dat er nog een paar mooie dagen voor je aankomen om open te rijden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum