Auteur |
Bericht |
kristof
Cayman R - 924 turbo projectzandhoven - belgie
|
 carpartsmarchal op marktplaats
Iemand ervaring met deze verkoper ?
Ik heb een set "flapoorspiegels" bij hem gekocht, maar ze zijn heel slecht. De zwarte plastiekomranding is mee zwartgespoten en 1 spiegelglas zit los. Dit was niet zichtbaar op de fotos en was (uiteraard) ook niet gemeld vooraf. Ik heb betaald voor hij ze heeft opgestuurd. Na reklamatie krijg ik dit als antwoord : "Stuur ze maar op als alles conform is betaal ik, of u komt ze maar brengen" Hier ben ik dus niet blij mee.
K.
|
09 dec 2014 12:47 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
 Re: carpartsmarchal op marktplaats
Ik ken ze niet. Maar Stein is niet zo ver weg, voor mij ... en nog wat andere PF'ers 
|
09 dec 2014 12:57 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Mij ook wel eens overkomen, ga meest eerst ff kijken en vooral met gebruikt spul.
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
09 dec 2014 14:49 |
|
 |
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
Was de prijs die je betaald hebt navenant de staat, zodat je vooraf iets kon vermoeden?
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
|
09 dec 2014 14:55 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
"Danny". woont in Stein, hij zal ze wel kennen 
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
09 dec 2014 15:07 |
|
 |
kristof
|
100 € voor 2 gebruikte flaporen lijkt mij een normale prijs. Dat i kze zou moeten herspuiten is geen probleem maar lak op de zwarte plastiek...... Het spiegelglas terug vastlijmen zal ook wel lukken. Het gaat er mij gewoon om dat je zoiets zegt als je dat verkoopt ! En dan die uitleg van stuur het maar terug en als ik er zin heb (zo komt het over) zal ik u terugbetalen. Kriebels krijg ik er van. Ik koop/verkoop wel meer via internet, dus ik weet wat het risico is en de meeste mensen zijn correct, maar dit vind ik 
|
09 dec 2014 15:12 |
|
 |
kristof
|
nog een reactie van hun :
"Als je niks van auto's kent moet je naar de garage gaan en nieuw kopen We hebben al sinds 1964 garage Als u ispiegels koopt die 30 jaar oud is moet u niet klagen als er al iemand gekeken heeft"
Kan iemand vertalen aub ??
|
09 dec 2014 15:13 |
|
 |
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
Gewoon bellen en het uitleggen... wellicht een "niet zo commerciele medewerker" achter de computer zitten daar.... Hopelijk was het niet de baas die je zo behandeld...
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
09 dec 2014 15:22 |
|
 |
nineone1fun
Belgium
|
Heb er twee maal onderdelen gekocht. Is wel zo dat de communicatie zeer summier is maar onderdelen waren ok. Btw ik denk dat deze man in lummen tegen hasselt zit
_________________________________________ Mvg nineone1fun
|
09 dec 2014 16:36 |
|
 |
horn
PF #57
|
laatst ook iets op marktplaats gekocht. in de verkooptekst stond "nieuwprijs 575 euro, uit 2005" na ophalen begon ik te twijfelen. Na een beetje zoeken bleek dat 2000 het laatste jaar was dat dit gemaakt werd en toen kostte hij 575 GULDEN. ik belde de verkoopster en die zei dat ze zich vergist had maar dat het een goed ding was dus 'dat ik niet moest zeiken'... Na meerdere keren bellen en uiteindelijk dreigen dat ik hem dan 's nachts wel een keer door de ruit van de woonkamer zou komen terugbrengen, kon ik mijn geld komen halen.  Jammer dat dat soms zo moet. (overigens al honderden keren via ebay en mp tevreden gehandeld). Ik zou die gozer bellen. En anders opsturen naar Olaf en die even langssturen...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
09 dec 2014 20:24 |
|
 |
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Ik voel een PF uitje aankomen... 
_________________________________________ rouge et noir
|
09 dec 2014 20:34 |
|
 |
kristof
|
Zitten blijkbaar wel in België in Lummen. Ik ga ze terugsturen en wacht af ......... in't slechtste geval moet ik er dan idd naartoe om mijn geld te gaan halen 
|
09 dec 2014 20:50 |
|
 |
kristof
|
Voor de volledigheid nog effe melden dat ik na tot 2x toe terugzenden van de spiegels (pakje kwam de eerste keer gewoon terug bij mij aan, ondanks juist adres op pakket) vorige week na een kordaat telefoontje dan toch mijn 100 € terug heb. Geduld is een schone deugd...... Maar koosjer is het niet : de verkoper heeft iets met AD sport in Lummen te maken, maar AD Sport is blijkbaar (recent ?) failliet hoewel de website nog actief is. Gelukkig had ik de man z'n privé adres via het pakketje en op die manier ook z'n telefoonnummer. Eind december heb ik de spullen een eerste keer teruggestuurd, toen ze terug bij mij aankwamen met de melding "fout adres" heb ik een klacht ingediend bij B-Post. Dat duurt dan weer enkele weken voor die het "onderzocht" hebben, uiteindelijk heb ik het gratis een tweede keer mogen versturen. Intussen was het dan 20 februari wanneer het pakket bij de verkoper werd aangenomen.
|
07 maart 2015 22:02 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
Had nu maar naar Horn geluisterd ...  Nu heeft het even geduurd, maar .. toch met een goede afloop 
|
07 maart 2015 23:13 |
|
 |
jacobt
Civiel TechnischGroningen
|
Mag ik dit asociaal gedrag vinden? 
_________________________________________ 997 Gt3 mk2 Kia E-niro
|
08 maart 2015 7:53 |
|
 |
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3nu Alpine en Lotus
|
Rij hier toch al jaaaaaren rond maar dit "bedrijfje" ken ik niet. Denk eigenlijk ook dat het geen bedrijfje is maar een privépersoon.
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
|
08 maart 2015 10:18 |
|
 |
horn
PF #57
|
Jazeker. Dat mag u. 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
08 maart 2015 11:30 |
|
 |
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
Horn verduidelijk een en ander alleen maar. Is toch geen asociaal gedrag? Voor 8 miljoen schade aanrichten in Rome vind ik meer asociaal gedrag.....
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
08 maart 2015 11:36 |
|
 |
kristof
|
Marchal is privé denk ik ja, maar AD Sport niet. Gekende zaak in Bell Car Racing en Parijs Dakar, vroeger toch. Zo iemand denkt natuurlijk dat als hij lang genoeg niet reageert, dat het wel overwaait. Door de spullen zelf terug te sturen met ontvangstbewijs, zonder eerst mijn geld te eisen, wordt het voor hem toch lastiger om niet te betalen. En ruiten ingooien is niet mijn stijl 
|
08 maart 2015 13:29 |
|
 |
jacobt
Civiel TechnischGroningen
|
Ik maak ff een geintje, Horn begrijpt het wel 
_________________________________________ 997 Gt3 mk2 Kia E-niro
|
08 maart 2015 19:50 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
Die indruk krijg ik niet ...Staat bij die prive' persoon voor ongeveer 1 ton (in Euro's) aan handel te koop  Hij is overigens wel de enige in NL die (op dit moment) een 964 motor te koop heeft 
|
12 maart 2015 6:17 |
|
 |
kristof
|
Ik denk dat hij de AD Sport inboedel van de hand aan het doen is. Kan natuurlijk altijd (in Belgie) dat ze vandaag de ene zaak failliet laten gaan en morgen opnieuw beginnen met een nieuwe bvba of eenmanszaak.
|
12 maart 2015 11:00 |
|
 |
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
Ja, en je krijgt zelfs € 1500,- retour voor je oude 964 motor... 
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
12 maart 2015 11:07 |
|
|