Als je een luftie hebt, dan doe je ook gewoon echte kaarsen in je boom. Stijl ! Vraag je een waterkoker om te komen blussen nadien
_________________________________________ wie iets doet waarnaar hij niet verlangt, bestrijdt dat verlangen met zijn wil
10 dec 2014 10:19
erwin964c4
Re: Hebben jullie de kerstboom al staan ?
Plastic boom al jaren bevalt me prima
Koop wel een spuitbusje met dennengeur als ik ooit verlegen zit om die geur en dat gedoe met halen van zo'n boom is al jaren niet meer aan mij besteed merry x-mass
10 dec 2014 13:05
Nicolò
3.2 Carrera '87er J-serie
Nou, die argumenten hoor je ook wel eens over vrouwen maar ik ga toch voor echt!
_________________________________________ Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!
10 dec 2014 14:00
horn
PF #57
heb een hekel aan kerstbomen. totmbo regelt dat altijd. Hopelijk vergeet ze het dit jaar.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
10 dec 2014 16:03
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
+1000
Edit: Leer mij totmbo kennen. Kom thuis, gegeten, spelletje met zoonlief op de bank. Na 10 minuten: He, een kerstboom. Naast de bank waar ik zat, in plain sight Zware dag gehad...
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum