Auteur |
Bericht |
Neppert
NeppertNeppert
|
Patrick Motorsports
Toen ik gisteravond ff lekker aan het surfen was naar mogelijkheden voor een toekomstige remmen-upgrade, kwam ik deze site tegen. http://www.patrickmotorsports.com/Misschien hier al wel bekend (zag niet echt veel met de zoekfunctie) maar ik vind het wel het vermelden waard. Er staan ook een paar mooie auto's onder het kopje "projecten". Ook leuk dat ze ook laten zien welke onderdelen er gebruikt zijn voor de verschillende auto's.
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
13 dec 2014 9:58 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Re: Patrick Motorsports
Hij heeft veel ervaring in het tunen van Porsches en heeft bij diverse team gewerkt en als ik het goed heb ook het team van zijn vader ( die ook al jaren een Porsche enthousiast was). Er zit daar veel kennis!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
14 dec 2014 23:30 |
|
|
drknauf
|
mozes kriebel DEZE link .
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
15 dec 2014 18:17 |
|
|
pascalli
|
Die donkergrijze '73 rsr backdate met 993 turbo, dan .... Ik denk dat ik mijn matching # 2.2 motortje, bak, etc. er ook maar eens uit moet kieperen en overstappen op 3.6l +
|
15 dec 2014 19:32 |
|
|
Alfred
nu 993C2 en ex 964C4Hoeksche Waard (Zuid-Holland)
|
|
15 dec 2014 19:51 |
|
|
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
Vette shit..!! Er zit zelfs iemand in die erin gezien wil worden.. chapeau..
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
15 dec 2014 19:53 |
|
|
Alfred
|
Hij kan zo de BdB topic in
|
15 dec 2014 19:57 |
|
|
giulia
|
Tjeezuskriebel....die grijze
|
15 dec 2014 21:18 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
opbergen onder de (toch al overvolle) categorie "nergens verstand van, maar toch graag wat roepen"
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
16 dec 2014 7:57 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Dat kun je wel zeggen, is er met de paplepel ingegoten! Persoonlijk is dit mijn favo: http://www.patrickmotorsports.com/proje ... 0-6-speed/
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
16 dec 2014 8:25 |
|
|
horn
PF #57
|
En als hij in Martini kleuren zo in het Porsche museum staat?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
16 dec 2014 10:02 |
|
|
DennisvdB
|
Daar is de achterspoiler wel een stuk mooier van.
|
16 dec 2014 10:17 |
|
|
Alfred
|
Iets fraaier maar toch niet mijn ding. Ik ben er van uit gegaan dat dat zwarte gedrocht geen originele 935 is en dus daarom van mij zo de BdB in mag. Maar gelukkig heeft Jeroen overal verstand van dus is het een echte
|
16 dec 2014 10:47 |
|
|
horn
PF #57
|
Ook niet mijn ding, wel typisch die tijd. Ben ook nooit weg geweest van de 959, hoewel ik de uniekheid van dat ding best begrijp. Maar mooi heb ik hem nooit echt gevonden.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
16 dec 2014 12:34 |
|
|