Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 9:32

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 7 berichten ] 
'n een-tweetje tussen Taxi-Hans en Elferhenkie (2) 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
3.0 SC Coupé 1983, 3.0 SC Cabrio 1983, Standard Star 219
Bericht 'n een-tweetje tussen Taxi-Hans en Elferhenkie (2)
Taxi Hans schreef:
volgens mij zijn er ook een aanzienlijk aantal mensen hier die het verkeerde beroep gekozen hebben. :mrgreen:

Daar heb je in mijn geval helemaal gelijk in Hans, als ik 22 jaar geleden wist dat je hersenbeschadiging door oplosmiddelen kon krijgen, was ik nooit in de autoschade begonnen :bang: :bang:

17 dec 2014 15:54
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
Bericht Re: Advies gevraagd - Auto laten spuiten
is niet aan je te merken hoor, gewoon lekker doorgaan met je beroep. :thumleft:

17 dec 2014 16:06
Profiel
PorscheForum Junkie
Bedankt, ben afgekeurd.....

17 dec 2014 16:10
Profiel
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
kun je mooi Johann helpen heb je de juiste kennis voor. :D

17 dec 2014 17:41
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht Re: 'n een-tweetje tussen Taxi-Hans en Elferhenkie (2)
Zo, nu heb ik zelfs mijn eigen natrap topic :shock:

17 dec 2014 18:08
Profiel
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: 'n een-tweetje tussen Taxi-Hans en Elferhenkie (2)
Zoiets als een PB'tje maar dan met meelezers?

17 dec 2014 18:09
Profiel
Gelderland
Bericht natrap topic
voor een ieder die het lezen wilt maar er ook van leren wilt heb ik een opmerking. hierbij wil ik absoluut niemand maar dan ook niemand een natrap geven. graag zie ik hier op dit "oh zo gezellige, nuttige, kundige maar zeker ook het sociale Porsche Forum een grote mate van vriendelijkheid. bepaalde gezever en gezeur kan ik hebben maar door blijven zagen en elkaar geen enkel respect tonen (nee niet Elferhenkie, jij gaat wel ver, maar net niet te ver maar dat is jouw verantwoording) zie ik niet zitten. waarom dan deze opmerkingen, simpel het is winter dus redelijk stil op het Forum. ook dat is prima maar als er dan contact is laat het dan wezen zoals ons favoriete merk ons betaamd, met alle respect. uitdagingen tot een bepaalde hoogte ook geen probleem maar laten we ons elkaar gezellig door deze winter heen helpen en weer nadenken over de mooie tijd die weer komen gaat, elkaar helpen als dat kan en nodig is, voor elkaar openstaan en behulpzaam zijn. gelijk vegen van opmerkingen ook even rustig bekijken wat er staat. ik wens een ieder op dit Forum een zeer gezellige kerstdagen en een bijzondere jaarwisseling met alle goeds voor de toekomst. mocht ik nog iemand ergens een plezier mee kunnen doen dan hoor ik dat vanzelf en ga kijken wat ik voor jullie kan doen. met de vriendelijke kerstgroeten, Hans van Bochove (Taxi Hans)

17 dec 2014 19:02
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 7 berichten ]