Auteur |
Bericht |
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Re: Porsche verkocht, maar dit forum blijft toch wel trekken
+1. Hoewel de meer praktische vervanger mij ook wel kan bekoren.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
08 jan 2015 21:37 |
|
|
horn
PF #57
|
Als ik die onder 'mijn dingen' schaar is het huis te klein @ harley; al duurt het nog een maand of 9, kan nu al genieten van de zoektocht naar en het verdiepen in een mooie (zwarte) XJR...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
09 jan 2015 1:26 |
|
|
Appie G
Petrolhead
997 Coupe
Carrera S '05
|
Gaaf ding zo'n JAG. Maar die is in gebruik (running cost) niet goedkoper dan een Porsche??
_________________________________________ Gewoon omdat het kan: You only live once. Live Porsche.
|
09 jan 2015 8:17 |
|
|
horn
PF #57
|
running cost zullen ze elkaar niet veel ontlopen denk ik. een goeie XJR uit '99 heb je echter tegenwoordig al voor 6K, plus ik moet nog al eens zooi meeslepen (waar een Mini cabrio verbazend handig voor is... )
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
09 jan 2015 8:39 |
|
|
D.D.
Op zoek naar...Noordwijk aan zee
|
audi A4 cabrio, bevalt me nog steeds.....de drang wordt wel groter om weer een P te kopen.. En ja, ik kom ook nog steeds heel vaak op het forum.
_________________________________________ HOOTERS.....;)
|
09 jan 2015 8:48 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Op de zaak zetten, bijtelling van 35 % over de aanschafwaarde van 6K, alle kosten fiscaal aftrekbaar. Onderhoud is goedkoper dan van een Porsche en de X300 serie is betrouwbaar. XJR drinkt meer dan een Porsche maar je rijdt een auto met karakter voor weinig.
|
09 jan 2015 17:21 |
|
|
horn
PF #57
|
niks aan toe te voegen.
|
09 jan 2015 18:11 |
|
|
Henk965
Maserati QP 4.7S0591
|
Toevallig, vorig jaar de move naar deze gemaakt. En krijg er iedere keer als ik er weer in stap, een hoop rijplezier voor terug. Wat ik jammergenoeg ging missen in de turbo. Maar dit forum blijft me gewoon nog steeds veel leesgenot te geven.
_________________________________________ Another one bites the dust !
|
09 jan 2015 19:52 |
|
|
Appie G
Petrolhead
997 Coupe
Carrera S '05
|
Zag recent nog een XJ van de laatste serie: een supercharged, met van die enorme wielen en van die zilveren bladen aan de zijkant (net als bij de Range Rover). Natte droom op wielen. Na Porsche is een Jag wel ook mijn favoriet, Deze bedoel ik en die is in het echt gaaf.
_________________________________________ Gewoon omdat het kan: You only live once. Live Porsche.
|
09 jan 2015 20:15 |
|
|
horn
PF #57
|
Racing green huifkar. koel Ik vind deze wel zoals ik hem graag wil hebben...
|
09 jan 2015 22:20 |
|
|
chelsea
ex: 3.2 Targa
ex 964 c2 coupe
ex 993 Targa
BMW 02 1975
|
Het is dat ik niet in de kerstman geloof, maar wat zou ik er zo een graag onder mijn boom vinden.
_________________________________________ Nie janken.
|
09 jan 2015 23:38 |
|
|
swiddy
Student Technische BedrijfskundeHelden
|
De slee van de kerstman 2.0.
|
10 jan 2015 1:47 |
|
|
knalpotprutser
had een 996 carrera 4
De Kempen
|
Zoiets als vliegtuigspotters ? Mijn 911 is ook al weer anderhalf jaar weg maar ik lees ook nog dagelijks hier.
|
10 jan 2015 12:00 |
|
|
Rescue911
|
Dit was onze Jag, helaas werd het wat onhandig met de kinderwagen van onze dochter dat we maar en Volvo V60 hebben gekocht, ook geen straf maar ik mis de Jag nog steeds: Let op ! Wel met Porsche kinderzitje!!
|
10 jan 2015 14:38 |
|
|
993Aventuragrun
Ex 993, ex 3.2 CC (2x) Vinkeveen
|
Bedankt voor alle reacties Mocht er ooit weer wat financiele ruimte komen, dan zal er hoogstwaarschijnlijk wel weer een Porsche komen. Tot die tijd blijf ik lekker hangen hier .
|
10 jan 2015 22:01 |
|
|
geertsabine
|
Ook wij zijn onze Porsche 'kwijt'... maar hier blijven we zeker hangen en dat er een Porsche terugkomt, dat is een zekerheid.
|
12 jan 2015 22:58 |
|
|
PorscheJoop
|
eerlijk antwoord en ik hoop oprecht dat iedereen die zijn Porsche heeft " moeten" verkopen ooit weer in de gelegenheid komt een volgende te kopen. En voor de sfeer en de honger is er het internet en meetings.
|
13 jan 2015 22:59 |
|
|
geertsabine
|
Ook al hebben we de onze maar zeer kort gehad, ik heb genoten van de ritten die we hebben gemaakt (hoogtepunt was toch de Vet Cool man rit). Alleen daarom al MOET er eentje terugkomen, en dan wordt het een 997 3.8 4s Cabrio.... blijven dromen is voorlopig nog leuk
|
15 jan 2015 0:19 |
|
|