Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 20 nov 2024 13:40

Antwoord op onderwerp  [ 418 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Volgende
Kranten knipsels 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Nu even niet ...
amersfoort
Bericht 
Nu wel weer ... oorspronkelijk bericht gewijzigd, typfoutje :oops:

28 jul 2005 16:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
‘64 Kever
Bericht 
Marco schreef:
www.nu.nl schreef:
Volgens het Openbaar Ministerie zijn het doorgeven van onaangekondigde controles en het aangeven in welke flitspalen een camera zit (een camera rouleert tussen vier of vijf flitspalen), wel strafbaar.

Huh? Hoe willen ze dit inderdaad strafbaar gaan maken? Het gaat toch om de verkeersveiligheid, en het feit dat mensen op een bepaald traject rustiger rijden is toch positief voor de veiligheid... (oh, wacht ;) )

28 jul 2005 16:50
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
adu schreef:
Nu wel weer ... oorspronkelijk bericht gewijzigd, typfoutje :oops:

tja, als je nu mijn bericht ook nog had kunnen wijzigen :mrgreen:

28 jul 2005 17:38
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
www.nu.nl schreef:
Radardetectoren niet veilig voor truc politie
Uitgegeven: 28 juli 2005 11:22
Laatst gewijzigd: 28 juli 2005 11:46

DEN HAAG - Politiekorps Haaglanden heeft dankzij een slimmigheidje sinds kort meer succes bij het opsporen van radardetectoren. In plaats van een controle op één vaste plek bouwden agenten een radardetector-detector in een surveillanceauto in, zei een woordvoerder donderdag.

Door het ingebouwde opsporingsapparaatje controleert de politie continu en op diverse plaatsen, waardoor de pakkans groter is. De afgelopen tien dagen ving de politie twaalf van dergelijke illegale apparaten, die bestuurders waarschuwen wanneer een radarcontrole van de politie in de buurt is.

Slimmigheidje??? Ga toch heen - oud nieuws. Iedereen die wel eens naar Wegmisbruikers kijkt weet dat er al zeker een half jaar politie auto's rondrijden met zo'n RDD aan boord...

Slimmigheidje? Waarschijnlijk heeft zo'n snor 's avonds een keer een herhaling van Wegmisbruikers zitten kijken en gedacht: heeeeeeeeee, dasnun goe ideeeeee ...

Verkeerspolitie heeft één hersencel meer dan een koe anders schijten ze hun surveillancewagen vol... :wink:

Wat een nieuws zeg...

En dat andere nieuws over die gps die vooraf ingevoerde controles aangeeft - uiteraard is dat toegestaan. Als jij in je Shell 100.000 stratenboek de flitsers intekent, is je boek dan ineens een illegaal Stratenboek geworden... :roll:

28 jul 2005 19:35
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
horn schreef:
Als jij in je Shell 100.000 stratenboek de flitsers intekent, is je boek dan ineens een illegaal Stratenboek geworden... :roll:

:arrow: 't is al bijna illegaal om dat los in je auto te hebben liggen :wink:

29 jul 2005 2:13
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
Citaat:
Verkeerspolitie heeft één hersencel meer dan een koe anders schijten ze hun surveillancewagen vol...

STRIKE :D :D :D :D :D :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Maar ehh ... om hier even (off topic) over verder te kletse ...
Zit wel enige waarheid in ...

toen ik de P een paar dagen had ben ik es aangehouden ter controle ...
Was toen zo'n grote roadblock ... en alles met wielen moest aan de kant.
Sleuteltjes op het dash ... ademtest ... papiercontrole ...etc etc ... je kent het wel ... tot op een gegeven ogenblik de vrouwelijke agente me vriendelijk verzocht of ik even de kofferbak wilde openmaken ...

De agente begaf zich naar de achterzijde van mn karretje ... heb toen t kleppie losgetrokken en beleefd de MOTORKAP opengemaakt ...
2 van haar collega's hebben zich omgedraaid en in sneltempo een zakdoek gezocht om het plots opkomende neusslijm op te vangen ... mevrouw de agent zag zo rood als een tomaat ... waarop mijn passagier toen nog kurkdroog de opmerking maakte "Tsjah ligt wat rommel in ... typisch Dirk hé" .... :D

We hebben vrijsnel onze weg mogen verder zetten toen ...

Dirk
:wink:

29 jul 2005 6:03
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
heb hetzelfde ooit gehad met een politieagente (het zijn ook altijd vrouwen...) die aan de voorklep van de kever ging voelen of ik echt niet gereden had... :lol: :wink:

29 jul 2005 7:18
Profiel
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
horn schreef:
heb hetzelfde ooit gehad met een politieagente (het zijn ook altijd vrouwen...) die aan de voorklep van de kever ging voelen of ik echt niet gereden had... :lol: :wink:

vooraf gegaan door een ademtestje :?: :twisted:

Dirk

29 jul 2005 14:59
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
paSCal schreef:
Huh? Hoe willen ze dit inderdaad strafbaar gaan maken? Het gaat toch om de verkeersveiligheid, en het feit dat mensen op een bepaald traject rustiger rijden is toch positief voor de veiligheid... (oh, wacht ;) )

op www.geenboetesmeer.nl wordt een interview met koos s. aangehaald waarin hij min of meer zegt dat het is toegestaan :roll:
beetje tegenstrijdig dus

anders zijn jort en sjors ook de pineut :wink:

29 jul 2005 19:22
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
Wie zei er wat over Belgen en beetje dom zijn ... :D :D :D

Lees dit maar es door ....

Koppel vrijt op motorkap van bemande politieauto
Twee geliefden, die elkaar vrijdagnacht beminden op de motorkap van een politiewagen in Groningen, zijn aangehouden. Het koppel koos de stilstaande wagen als ondergrond voor hun vrijpartij, maar was zich niet bewust dat er twee agenten in de auto zaten.

De twee agenten zagen het enige tijd aan, maar kwamen toen toch tussenbeiden. Tot groot ongenoegen van de 25-jarige man, die de agenten beledigde. Toen de agenten de man daarop wilden arresteren, protesteerde de 33-jarige vrouw. Ze opende meerdere keren de deur van de wegrijdende auto, terwijl de man de ruiten van de wagen probeerde uit te schoppen. De twee minnaars werden vervolgens aangehouden.

"Er staat natuurlijk nergens in de wet dat je niet mag vrijen op een politiewagen", licht een woordvoerder toe. "Maar die agenten deden daar hun werk: ze moeten ieder moment kunnen uitrukken. Als de twee geliefden nadat ze werden aangesproken waren weggegaan, was er niets aan de hand geweest." Het duo hangt boetes van enkele honderden euro's boven het hoofd.

bron : www.hln.be

Dirk
:D :D :D

01 aug 2005 0:18
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Liefde maakt blind. 8) :wink:

01 aug 2005 14:19
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
horn schreef:

... heel begrijpelijk :wink: klikkerdeklik

01 aug 2005 15:14
Profiel WWW Facebook 
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
Autoweek schreef:
Porsche gaat minder Carrera GT´s bouwen. De supersportauto voldoet namelijk per 2006 niet meer aan de Amerikaanse veiligheidseisen.

Afbeelding
Porsche heeft besloten van de Carrera GT geen 1.500 maar 1.250 exemplaren te bouwen. De reden is dat in de Verenigde Staten met ingang van 2006 alle nieuw verkochte auto´s moeten zijn voorzien van ´two stage airbags´. Die heeft de Carrera GT niet. Het heeft volgens Porsche geen zin bij een model dat in dergelijk lage aantallen wordt verkocht deze aanpassing te doen.
De meeste van de Carrera GT´s die zijn geschrapt waren bedoeld voor de Amerikaanse markt. Tot en met juli hebben daar 396 GT´s een eigenaar gevonden. Bezitters van de exclusieve Porsche zijn blij met de beslissing. Zij kopen de auto voornamelijk als investering. Een laag productieaantal houdt de waarde van hun auto hoog. Veel kopers van een Carrera GT hadden kritiek op Porsche omdat Porsche zoveel Carrera GT´s wilde bouwen. Voor een dergelijke auto is een productieaantal van 1.500 auto´s best hoog. ´Wanneer Ferrari een dergelijk model bouwt, blijft de productie vaak gelimiteerd tot een stuk of vierhonderd,´ aldus kritische Carrera-eigenaren.

22 aug 2005 13:45
Profiel WWW Facebook 
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Godspeed schreef:
Ik dacht altijd dat ze er minder gingen maken omdat de vraag naar supersportwagens ingestort was?

het is gewoon omdat verschrikkelijk veel, mensen deze wagen verschrikkelijk vinden :twisted:
Precies of Amerika gaat de zaak maken, het helpt maar 1500 in Europa verkopen had ook haalbaar geweest, had deze wagen zijn geld waard geweest,............... en dat is hij niet :cry:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

22 aug 2005 17:28
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
Ze hoeven nu idd niet toe tegeven dat er minder vraag is dan gehoopt... :roll:

22 aug 2005 22:40
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
9ff bouwt 950pk sterke super-Porsche
9ff staat in Porsche-middens bekend voor het betere opvoerwerk. Eerder dit jaar haalden de Duitsers met een opkittelde 911 nog een snelheid van 388km/u op de snelheidsomloop in het Italiaanse Nardo. Nu heeft het bedrijf een project zonder voorgaande opgestart; er wordt gewerkt aan een Porsche-afgeleide die trekken krijgt van de GT1-Porsche die in de Le Mans-raceklasse uitkwam. Het koetswerk wordt een allegaartje; de koets zal gebaseerd worden op het koetswerk van de 996, maar krijgt de snuit van de nieuwe 997. De achterzijde is grondig verlengd, wordt in aluminium uitgevoerd en is geheel door 9ff ontwikkeld. Om gewicht te sparen wordt de kofferklep vooraan uitgevoerd in carbon.

Achter het passagierscompartiment komt een 4.0l boxermotor. Die krijgt twee turbo's opgeschroefd en moet daardoor 950pk sterk worden. Omdat de 996 verlengd wordt, beschikt het model in wezen over een middenmotor. De tuner wil géén racewagen afleveren die toevallig gehomologeerd is voor de openbare weg, maar een superkrachtige straatauto (met alle comfort) bouwen. Jan Fatthauer, de drijvende kracht achter 9ff, wil de Bugatti Veyron het vuur aan de schenen leggen. Een topsnelheid van 400km/u en meer moet mogelijk zijn.

Afbeelding

Foto zelf is hier al eerder voorbij gekomen

Laatste update 22/10/2013

Laatst bijgewerkt door 911-lover op 24 aug 2005 12:00, in totaal 1 keer bewerkt.

24 aug 2005 10:50
Profiel WWW Facebook 
Westervoort
Bericht 
WAUW !!! En ik vond de mijne al snel.. :?

Vraag me trouwens wel af in hoeverre dit extra geweld puur voor de heb is, of anders nog enigzins bruikbaar is op de gewone weg...vind de mijne al een beetje op het randje zitten wat dat betreft.. 8)

24 aug 2005 11:04
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Jurgen schreef:
Vraag me trouwens wel af in hoeverre dit extra geweld puur voor de heb is, of anders nog enigzins bruikbaar is op de gewone weg...vind de mijne al een beetje op het randje zitten wat dat betreft.. 8)

Sluit ik me wel bij aan... 490pk is genoeg voor op de normale weg (hehehe, dat zeiden ze tig jaar geleden ook van 640kb geheugen in een PC :) )

24 aug 2005 12:20
Profiel Facebook 
997 4S Cabrio ex. 993 4S, ex. 964 C4, ex. 968
Nederland
Bericht 
paSCal schreef:
Jurgen schreef:

Sluit ik me wel bij aan... 490pk is genoeg voor op de normale weg (hehehe, dat zeiden ze tig jaar geleden ook van 640kb geheugen in een PC :) )

:mrgreen: :mrgreen: Hij is grappig die Pascal :lol:

24 aug 2005 12:26
Profiel
PorscheForum Rakker
500E, Challenge Stradale
Bericht 
The Best Sports Car In The World... Ever

Motoring experts have named the Porsche 911 as the greatest-ever high-performance car.Auto Express magazine picked the Porsche from more than 60 fast cars over a period of more than 50 years."The Porsche 911 is a classic in every sense of the word," said Auto Express editor- in-chief David Johns.

The experts chose the best performance car from each of the last six decades and then picked a winner.

The finalists were:

1950-59: Lotus Seven
1960-69: Jaguar E-Type
1970-79: Lotus Esprit
1980-89: Ford Sierra Cosworth
1990-99: McLaren F1
2000-05: Porsche 911

Mr Johns said: "These are all winners, but only one of them has got what it takes to be crowned overall champion. The Porsche 911 has the best bits of all the others and none of the flaws.

"The latest version is the most mature performance vehicle money can buy. It's the result of continuous, fastidious development since the first model's launch in 1963."

http://uk.news.yahoo.com/24082005/140/best-sports-car-world.html

25 aug 2005 21:46
Profiel
PorscheForum Rakker
993 - 1994
Amersfoort
Bericht 
verdomme
HARDER sparen
of toch maar lekker luchtgekoeld..

25 aug 2005 21:59
Profiel
PorscheForum Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
wel een tegenvaller dat er geen ferrari bij staat :roll:

25 aug 2005 22:25
Profiel
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Bericht 
Staat er duidelijk boven Robbie ;The Best Sports Car In The World... Ever :wink:

25 aug 2005 22:29
Profiel WWW
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
André 3.0 schreef:
Staat er duidelijk boven Robbie ;The Best Sports Car In The World... Ever :wink:

For the owners, NOT for the garages
:lol: :lol: :lol: :lol:

Laatste update 22/10/2013

26 aug 2005 3:58
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
ja echt jammer voor onze ferrarivrienden

hebben we ze weer afgetroefd

:rabbit:

26 aug 2005 17:15
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 418 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Volgende