Onverwacht veel rijplezier (zeker na tuning: ± 120pk / ± 800kg) en heb na een proefrit in een 987S zelfs besloten om de Roadster te houden i.p.v. een Boxster S te kopen
op 01:05 loopt de Boxster inderdaad behoorlijk weg bij de Smart
Laatst bijgewerkt door Michel987 op 18 jan 2015 10:33, in totaal 1 keer bewerkt.
17 jan 2015 11:18
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4Cabrio
PF #18
Re: Michel's Porsche Cayman S
Leuk hoor, harder rechtuit kunnen rijden. Het (meeste) plezier zit in het rijden van bochten op hoge(re) snelheid! Ik neem de uitdaging graag een keer aan op een bochtig parcours. Kom maar op met j(ulli)e Boxster!
Leuk filmpje, thnx Duidelijk te zien hoeveel plezier je ermee kunt hebben, zowel absoluut als relatief in vergelijking met een Boxster ..... voor slechts een fractie van de kosten
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
17 jan 2015 11:24
Bertjan
2008 987 Cayman S
Veluwe
Michel987 schreef:
Koen_J schreef:
Denk dat die uit Naarden vandaag verkocht is aan Bertjan..
Ja dat denk ik ook
Confirmed
_________________________________________ Happiness isn't around the corner - IT IS THE CORNER
17 jan 2015 11:26
ErikP
997 S cabrio in Speedgelb,
Ex Boxster 986
Schiedam
Gefeliciteerd Bertjan!
17 jan 2015 13:48
Michel987
EriC4C schreef:
Kom maar op met j(ulli)e Boxster!
Oh dat geloof ik zeker hoor, je hebt vast geen klagen qua driving fun En dat idd voor een fractie van de kosten
18 jan 2015 10:36
Michel987
Nou, de Porsche is er al even...ik begin er nu een beetje aan te wennen dat ik een Porker in de garage heb staan.
Tijdens de bekende ritjes na de aanschaf (iedereen wilde even mee) kreeg ik een motorstoring in het scherm. Er bleek wat te zijn met een bobine. Bij Car Service Visser zijn 3 bobines vervangen. Gelijk maar een beurt laten uitvoeren (filters, olie).
Hij is nu in winterslaap...en we wachten op beter weer. Die tijd laat ik niet voorbij gaan, dus het begon met wassen:
Daarna in fases kleien, polijsten, een en ander bijwerken, waxen.
30 jan 2015 18:00
Bertjan
2008 987 Cayman S
Veluwe
Dat ziet er fraai uit hoor. Dat detailen zou ik ook graag doen, maar dat moet ik denk ik maar uitbesteden. Je ziet wel echt alles op die zwarte lak he?!
_________________________________________ Happiness isn't around the corner - IT IS THE CORNER
30 jan 2015 21:06
caelin
Nu 991.2 GT3
ex 991.1 GTS
ex 981 GT4
ex 997 Turbo S
ex Cayman S
Gefeliciteerd
ja uni zwart is een ramp had ik ook....never again. Maar ja, ALS 'ie dan 'n keertje mooi schoon is dan is het ook heuuuuul errug mooi he
_________________________________________ Match je auto altijd aan de juiste muziek!
31 jan 2015 13:28
skeijmel
Erg mooi! leuk weer een cayman rijder er bij! leuk dat je hem ook wilt gaan gebruiken waar hij voor bedoelt is. ik ga ook af en toe een rondje op de nordschleife doen. ( en ook op andere circuits zandvoort, zolder, nurburgring gp) ik wil nog meer verschillende circuits gaan doen dit jaar, Spa , Dijon prenois, Hockenheim, Assen
hier alvast een teaser waar je naar uit kan kijken
Erg mooi! leuk weer een cayman rijder er bij! leuk dat je hem ook wilt gaan gebruiken waar hij voor bedoelt is. ik ga ook af en toe een rondje op de nordschleife doen. ( en ook op andere circuits zandvoort, zolder, nurburgring gp)
Hey wat grappig, ik had bijna al je filmpjes al gezien! Ziet er goed uit, je gaat mooi gecontroleerd de Nordschleife over. Fantastisch filmpje.
Wil dit jaar iig Zandvoort doen om de auto wat beter te leren kennen. In april gaan we weer een keer naar de Nordschleife.
03 feb 2015 8:52
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
Gaat goed met de Caymannen hier! Het verhaal met de bobines is een bekend probleem, ik heb zelf ook al 2x zo'n storing gehad. Gewoon laten resetten en een jaar later doet ie het nog steeds prima. Het is allemaal zeer nauwkeurig afgesteld dus een foutmelding kan makkelijk voorkomen,en wat men dan meestal doet is de bobines vervangen maar dat is niet altijd nodig
Heel veel plezier gewenst met je Cayman, een geweldige rijdersauto waar maar heel weinig auto's (ook P's) aan kunnen tippen!!
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
03 feb 2015 10:12
alex987
aircraft engineer
gemeente zuidplas
hoi michel welkom op het forum gefeliciteerd met je mooie cayman en zie dat we bijna overburen zijn want ik zie mijn huis op de achtergrond van je foto ik woon op de dijk links van de watertoren kleine wereld niet . nog veel rijplezier met je cayman
_________________________________________ bullen zijn top !
02 maart 2015 23:03
Michel987
Nou ja zeg! Dat is zeker toevallig Dat moet jij dan ook maar net zien. Misschien spreken we elkaar eens, als je zo dichtbij woont dan moet dat zeker lukken!
Edit: je gebruikersnaam lijkt ook nog eens op die van mij
04 maart 2015 14:02
alex987
aircraft engineer
gemeente zuidplas
Lijkt mij geen probleem michel ik loop dagelijks met mijn hond voorbij als ik je zie kom ik mij wel even voorstellen. Altijd leuk nog een porsche gek in de buurt p.s zondag geven ze 16 graden op lekker weer voor een dakloos ritje na de lange winterstop .
_________________________________________ bullen zijn top !
04 maart 2015 17:27
Michel987
Zeker doen! Erg leuk
Dit weekend ga ik de Cayman eens goed polijsten/sealen/waxen, dus dan is voor mij ook het voorjaar begonnen. Misschien zie ik je nog even langsrijden a.s. zondag.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum