Voor degene die het afschrikt; heb de mijne onlangs gepoetst, het eindstukje (chroom) is echt weer supermooi te krijgen. Wel een avondje huisvlijt, maar goed te doen. Zal even een fotootje opsnorren.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
Voor degene die het afschrikt; heb de mijne onlangs gepoetst, het eindstukje (chroom) is echt weer supermooi te krijgen.
Volgens mij is het standaard eindstuk niet verchroomd maar geanodiseer aluminium. Heb in het verleden diverse eindstukken laten glansverchromen omdat ik dat mooi vond. Kreeg die geblakerde zelf nooit echt mooi glimmend. Heb ook foto's uit de originele 964 folder gezien waar de eindstukken bij mijn weten ook niet hoogglans waren. Volgens mij...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
Ok. Dan is die van mij niet origineel meer. Maar wel bling..
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum