Auteur |
Bericht |
997cabrio
|
Verwijderen telefoon
Vraag.. Hoe kan ik die overbodige telefoon die er zit verwijderen? Graag in Jip en Janneke taal ivm mijn technische dislectie en mijn rechterhand denkt dat hij links is , dus twee linker handjes
_________________________________________ Porsche cabrio uiteindelijk willen ze er allemaal een.
|
22 jan 2015 1:09 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Re: Verwijderen telefoon
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
22 jan 2015 10:14 |
|
|
drknauf
|
. .
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
22 jan 2015 11:02 |
|
|
Scooby-R
Een echte Nee-T3
|
Telefoon uit de houder nemen, houder losschroeven, kabeltje van telefoon volgen, stekkertje losmaken. Of de houder eruit schroeven en de telefoon met ty-raps onder het dashboard (uit het zicht) vastzetten, kun je bij verkoop alles eenvoudig weer origineel maken.
_________________________________________ I have sexdaily, I mean dyslexia, fcuk
|
22 jan 2015 11:13 |
|
|
redriver
Boxster 986 2.7 TiptronicMidden-Brabant
|
Vertaald (Google translate) van de site: http://www.6speedonline.com/forums/996- ... moval.htmlOpstarten in de buurt van de beenruimte , en trek en schuif de vloerbedekking sierrand naar de voorkant van de auto. ( Er zijn twee kleine plastic clips die het op zijn plaats dat een pop geluid zal maken wanneer je ze gratis . ) Dat moet je een goed beeld van wat er gaande is in de rug te geven . Op mijn niet- telefoon uitgerust auto, kunt u dan gewoon trek de vleugel (waar je knie - pad is ) af op dezelfde manier . ( Pak het einde diepste in de voetenruimte , en gewoon trek het uit . Ik denk dat er twee of drie clips op dit stuk. ) Nogmaals, er zijn gewoon plastic clips vast te houden . Ik denk dat er schroeven en bouten in uw telefoon te installeren , zodat je zou willen om ze uit . De telefoon harnas , in mijn auto op zijn minst , heeft een stekker die je kunt losmaken . Ik weet dat het er is , want ik tikte in het voor mijn radar detector en Ipod installeren. Mijn gok is dat de vleugel op je console moet mogelijk worden vervangen door een " non - telefoon " versie , als de jouwe heeft waarschijnlijk ten minste een gat erin , dat de draden ging door . Als uw interieur niet leder is gewikkeld , ze pop-up op ebay al van de tijd. Veel geluk.
|
22 jan 2015 11:16 |
|
|
RichardP
ex. 996 C2 MK2 tiptr.ex. Boxster 986 Zaanstad
|
Maar het is wel een 997... Is dat dezelfde manier dan?
|
22 jan 2015 11:31 |
|
|
997cabrio
|
alvast bedankt voor het mee denken , ik zal er eens in duiken ook stond op youtube een filmpje van het verwijderen van de radio/navigatie set en dat moest je langs de zijden wat los schroeven..... hopen op het beste maar als ik een beschadiging of gat overhoud in het leder dan laat ik hem zitten hoe lelijk ik het ook vind , ik heb niets met retro, telefoons met een kabeltje
_________________________________________ Porsche cabrio uiteindelijk willen ze er allemaal een.
|
22 jan 2015 12:53 |
|
|
Brulaap
Zelfstandig ondernemerregio Utrecht
|
Met 1 van de 2 linkerhanden kan je zo'n GSM toch wel meepakken? Ik vind het een leuk topic van je. Wat een aantal jaren geleden nog heeeeel modern was is nu al ouderwets. Hoe snel kan het gaan. ( daarom heb ik ook geen PCM in mijn P) Suc6
_________________________________________ Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).
|
22 jan 2015 19:49 |
|
|
Ardennen
991 S, ex 997 C4, ex: 996 C4SGelderland
|
Ga er maar van uit dat je een gat over gaat houden waar de houder heeft gezeten. Oplossing daarvoor is een nieuw paneeltje (achterlijk duur ca 200€ voor kunstleer en €600 voor leer). Alternatief is het paneeltje eruit halen en er een stukje op laten zetten. ...en ja ik praat uit ervaring
|
22 jan 2015 21:49 |
|
|
RichardP
ex. 996 C2 MK2 tiptr.ex. Boxster 986 Zaanstad
|
Het is niet alleen een 'gaatje' dichtmaken toch? Het rechter zijpaneel is toch ook heel anders van vorm?
|
22 jan 2015 22:26 |
|
|
sunnyfunny
|
ben benieuwd wat je tegen komt. Ik vind het wel grappig zo'n hoorn aan een touwtje. Leert de jeugd ook nog eens wat dat is. Hoezo vroeger was alles beter Enfin laat maar weten od er gaten onder zitten, hij zal er hier toch wel een keertje uit gaan. Er zit toch geen simkaart meer in de Porsche Beeldbuis installatie.
_________________________________________ Life's to short not to live it up a little!
|
22 jan 2015 23:18 |
|
|
Ardennen
991 S, ex 997 C4, ex: 996 C4SGelderland
|
Klopt, maar het vlak waar de hoorn heeft gezeten is goed op te vullen. Plaatje bekleden met leer, dat valt dan in de uitsparing. Met de juiste kleur leer valt het eigenlijk niet op.
|
22 jan 2015 23:40 |
|
|