Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 1:40

Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
997 GTS 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht 997 GTS
Ben benieuwd of een 997 GTS Schakel !! een goede investering zou zijn ? :popcorn:
Aanbod is magertjes, dit in tegenstelling tot een reguliere 997.
Productie aantal any idea ?

Gr. Peter

25 jan 2015 14:51
Profiel
PorscheForum Super Junkie
993 4S
Bericht Re: 997 GTS
Geen goede investering want massaproduct met afwijkende badge blijft een massaproduct.

25 jan 2015 15:08
Profiel
a.k.a. Jurgen, ex-996 carrera coupe 3.6 ex-986 boxster 2.7 S ex-944 Type I en II
Amsterdam
In mijn optiek worden de handgeschakelde versies van elke 911 steeds interessanter, aangezien de meeste met PDK verkocht worden. De aantallen van 997 zijn , denk ik, te groot om te stijgen in prijs. Eerst zullen ze nog een aantal jaren zakken en daarna stabiliseren ( zie 996). Enkele hele speciale zullen dan stijgen in prijs, zoals de Sportclassic en Speedster of bijvoorbeeld GT2 RS. De GTS is een goed verkocht model, maar weinig met handbak. Toch denk ik dat alleen de handbak niet voldoende is voor een substantieel hogere prijs.

25 jan 2015 15:27
Profiel
Cayman S MKII Speedgelb Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met. Stromer ST1 Platinum
Als je m maar lang genoeg in de schuur bewaard en je bent de laatste op deze aardkloot die m nog heeft dan is ie goud waard.

25 jan 2015 18:40
Profiel WWW Facebook  Twitter 
PorscheForum Rakker
997 gts zal inderdaad nooit geld waard worden. Ik had het daar in een ander topic ook al over iemand die er een wil ruilen met een macan. Slechte zet in mijn optiek.Ik vind een gts niet bijzonder.

Vroeger had je van de golf 2, de gt4 dat was zeg maar net geen gti. Voor de mensen die geen gti konden betalen en wel een soort van gti gevoel wilden hebben.

Zo is het ook met de gts, het is gewoon een 997s met een suède stuurtje om het gt3 gevoel te krijgen maar zal het nooit worden.

En daarbij, waarom zou je een vermogen betalen voor een koets uit 2004.

25 jan 2015 20:24
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex 996 Targa - Ex Macan S - 997 GTS
Gooi
Roeptoeteren is ook een vak.. :mrgreen:

Een GTS zal altijd wat bijzonderder blijven dan een 4s of een 2s. Los van het " stuurtje" heeft de GTS: RS Spyder wielen met centrale wielmoer, 408 pk (23 meer dan een normale 911), bereikt ie z'n koppel 200tpm eerder en heeft ie (ondanks alleen achterwielaandrijving) de body van de 4. Of dat m meer geld waard maakt zal de toekomst leren, maar een kleinere bijzondere serie levert op termijn altijd wat liefhebbers op (neem de X51 optie als voorbeeld bij bijv de 993).

Een recente 911 is in principe nooit een belegging, of je moet minimaal 30 jaar geduld hebben. Kies de 911 waar je de meeste kriebels van krijgt.

25 jan 2015 21:48
Profiel
PorscheForum Rakker
997 S cabrio in Speedgelb, Ex Boxster 986
Schiedam
Wat cviperen zegt lijkt me logisch. Als je een P als belegging wilt moet je niet een model kopen wat nog een paar jaar zal afschrijven. Tenzij je heel veel geduld hebt.
Als de gts (of welk model dan ook) op z'n theoretische dieptepunt zit is het tijd voor de speculanten.
Of specifiek de gts populair gaat worden? Vast populairder dan een normale C2 of C4.

25 jan 2015 21:59
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 7 berichten ]