Ik ben benieuwd welke GOPRO houder er gebruikt word in de auto s ik heb zelf de zuignap op het raam maar deze zit altijd in het opname beeld ik krijg hem niet zo gemonteerd dat de zuignap er niet gedeeltelijk opstaat. hebben jullie andere hulpstukken gebruikt of een andere beugel.
_________________________________________ het hebben van de zaak is ????
zon gooseneck gaat toch nooit mooi stil beeld geven als je over een hobbel of kerb rijdt dan verspringt dat toch helemaal? TIP! koop geen overpriced plastic van gopro mmaar wat proffesioneler spul zoals b.v. rammount
Hij kan alle kanten op metalen klem met rubberen kogel er in afstellen aandraaien en het zit muurvast! kijk anders op youtube voor de mogelijkheden! er zijn veel meer hulpstukken van.
Persoonlijk slechte ervaring met goedkope zuignap. Had een of andere zuignap uit China die ik op de auto had gezet en super goed vast gemaakt zodat hij er echt niet van af kon vallen.... Wat gebeurt er? Nou, hij viel er af op de autoweg.... Gelukkig was hij naar de kant van de weg gestuiterd en kwam in de berm terecht zodat ik hem via de weg die er naast lag kon pakken. Maar het gekke is dat ik hem daarvoor gecontroleerd had en gevoeld dat hij echt goed vast zat en dat was ook het geval maar ja... Ik heb dat ding gelijk weg gegooid en een GoPro zuignap besteld en het is nooit meer gebeurt.m
01 feb 2015 11:06
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
Re: montage GOPRO
Ik bestel ook wel regelmatig spul uit china, maar enkel spul waarbij de kwaliteit er niet toe doet. Bij sommige dingen bestel je dus inderdaad beter de real stuff
01 feb 2015 11:16
Dial_888
911 3.2 Carrera
Dan heb ik goede exemplaar want tot op heden nog geen berm onderzoek hoeven te doen.
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
01 feb 2015 11:29
Arnoud912
Ik heb een GoPro roll bar mount, de camera is zo'n Chinees ding van 90 eutjes. Ik heb hem aangeschaft om wat beelden te schieten van mijn trip naar Le Mans vorig jaar.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum