Auteur |
Bericht |
BS
ex '73 911, ex 964 C4.
997 carrera S 2008Haarlem
|
meer vermogen > andere setup
binnenkort krijgen mijn banden wat meer v ermogen te verwerken. nog tips over de setup?
- diepere velgen of misschien spoorverbreders
- andere veren?
tnx!
|
29 aug 2005 13:11 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
ligt er aan wat je wilt...
'k zou op z'n aller-aller minst de ophaningsbussen vervangen
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
29 aug 2005 13:14 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
remmen?
_________________________________________ Got coffee?
|
29 aug 2005 13:14 |
|
|
BS
ex '73 911, ex 964 C4.
997 carrera S 2008Haarlem
|
remmen laat ik voorlopig zo. misschien later de boxter set erop maar in principe zijn deze remmen dezelfde als de S en dus sterk genoeg.
ik wil een niet al teveel ´hobbel´ setup. maar de motor die erin komt te liggen is wat zwaarder en meer power uiteraard. dus ´iets´moet er wel gebeuren...
|
29 aug 2005 13:22 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
je kan de achter torsies van een later model (t/m 86) of eventueel een turbo (t/m 88 ) nemen, die zijn iets dikker (=stugger)
('k zal straks wel effe checken voor de maten per bouwjaar)
zitten er stabilisators onder je T ?
(zo niet, dat dan zeker alsnog doen!)
standaart T remmen zijn (voor zover ik weet) niet het zelfde als S remmen (S remmen zijn van aluminium)
even kijken wat voor veerpoten je er (voor) onder hebt zitten
de afstand tussen de montagebouten van de remklauw is bepalend
als je iets met grotere remmen wilt gaan doen heb je de latere veerpoten nodig (afstand tussen de klauwbouten is dan 3,5" of 8.9cm)
bij vroege poten is dit 3" (of 7.6cm)
je zou voor en achter de schijven/klauwen van een 3.2 kunnen monteren (indien nodig met latere veerpoten dus)
veel doller zou ik het niet maken met die smalle bandjes (relatief weinig grip, dus met veel grotere remmen gaat de boel eerder blokkeren)
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
29 aug 2005 13:35 |
|
|
BS
ex '73 911, ex 964 C4.
997 carrera S 2008Haarlem
|
stabilisatoren? sorry maar A-technisch , wat zijn dat?
|
29 aug 2005 13:45 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
29 aug 2005 13:52 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
nope... da's een veerpoot brug
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
29 aug 2005 13:55 |
|
|
ome piet
993 C2Svechtdal
|
Bij foto 2 is het de voorste[linkse] dunne stang van links naar rechts ..
Gemaakt van verenstaal met meest ophanging in rubber ,integenstelling tot die ''strutbrace''die star is om tordering van de carosserie tegen de gaan.
_________________________________________ t beste maar weer...
Laatst bijgewerkt door ome piet op 29 aug 2005 14:05, in totaal 1 keer bewerkt.
|
29 aug 2005 13:59 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Oh , hier bij ons (ja ik weet het Belgen hé) noemt men dit ook stabilisators of stabilisatorstang
Daar zal het wel aan liggen
Dit wordt dus bedoeld
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
29 aug 2005 14:03 |
|
|