Na lange tijd van Alfa rijden, met heel veel plezier bijna 2 jaar geleden mijn ( plof) 996 gekocht. Ben net boven de 40 en woon in omgeving Rotterdam.
Zoals al vermeld na een paar hele leuke maanden is mijn motor niet meer zoals het was bedoeld (of misschien wel) in dIe maanden wel heel veel plezier gehad en na de plof dip toch weer opzoek naar een Porsche.
Ik zal vooral doorgaan met het lezen van de vaak leuke en nuttigen berichten.
Gr Richard
20 feb 2015 18:48
bully
Re: Even voorstellen
vroegtijdig toe aan een revisie verkocht?
20 feb 2015 18:53
Taxi Hans
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
Badhairday schreef:
Hoi ik ben Richard, Zoals al vermeld na een paar hele leuke maanden is mijn motor niet meer zoals het was bedoeld (of misschien wel) in dIe maanden wel heel veel plezier gehad en na de plof dip toch weer opzoek naar mijn Porsche. Gr Richard
welkom hier op het meest gezellige, vakkundige en literatuurrijke forum Richard, maar lees ik het goed is door de plof de hele auto verdwenen.
_________________________________________ Picasa album
20 feb 2015 18:53
Ronaldo
964 c2
Den Haag
Welkom.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
20 feb 2015 19:00
Badhairday
Dankjewel allemaal ik weet niet hoe je aan me foto bent gekomen maar ik lig weer in een stuip .
De plof was zo zachtjes dat ik het wel jammer vind als je gaat doe het dan goed maar ja. Ik was de auto zat kon natuurlijk naar resto etc. Maar ik heb besloten dat niet te doen
20 feb 2015 19:08
bully
Welk model ben je nu naar opzoek?
20 feb 2015 19:20
Liam
964C2
010
Mooi om weer een liefhebbert in de buurt te hebben
_________________________________________ Life's too short to drink bad wine or drive boring cars
Succes met zoeken Richard. Hopelijk koop je snel iets, want elke P die er bij komt maakt de omgeving hier een stuk mooier. Is die forumnaam gekozen omdat je cabrio-rijder bent of gewoon zelfkennis?
21 feb 2015 11:01
Badhairday
ErikP schreef:
Succes met zoeken Richard. Hopelijk koop je snel iets, want elke P die er bij komt maakt de omgeving hier een stuk mooier. Is die forumnaam gekozen omdat je cabrio-rijder bent of gewoon zelfkennis?
Nee niet eens maar Cabrio of niet dat maak voor mijn haar niet meer uit
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum