356
924
944
944 cupracer(s)
968CS
Boxster S
Cayman S
Aalsmeer
Re: Rondetijden op Zolder (B)
ogw schreef:
Hallo allemaal, Waarschijnlijk ben ik de eerste vrouw in deze discussie (... zoals het vaak gaat bij die auto-evenementen). Ik heb op 19 juni voor de eerste keer van m'n leven op Zolder gereden (met de Nederlandse Porsche Club). Mijn tijd was 1 minuut en 58 seconden. Niet gek, toch? Groeten, Margriet
waarmee???
_________________________________________ _____________________ racen? > http://www.raceforfun.nl RACEN! omdat je voor andere sporten maar 1 bal nodig hebt...
06 jul 2012 22:38
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
1:14.088
07 jul 2012 14:51
horn
PF #57
ogw schreef:
Ik heb op 19 juni voor de eerste keer van m'n leven op Zolder gereden (met de Nederlandse Porsche Club). Mijn tijd was 1 minuut en 58 seconden.
Bijna ongelofelijk
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
07 jul 2012 15:56
Erik997S
een verborgen talent, in de eerste keer vrij rijden tussen al die newbee's... tja... waarschijnlijk ook nog een beetje geslalomt anders zelfs 1:55 ofzo... LOOOLL
_________________________________________ 997S
07 jul 2012 22:25
skeijmel
Ik wist niet dat deze topics er waren ik heb vorig jaar etwee 1 uurs sesies mee gedaan met skylimit events. was helaas heel druk 40/50 man op de baan. dat was wel wat anders dan de gummen sessie op zandvoort.
uiteindelijk maar een redelijke lap kunnen doen steeds verkeer of een foutje in de ronde.
nog steeds verre van een goed rondje maar een 1:56 voor de eerste keer. met een cayman r op michelin pilot sport 2 @ Circuit Zolder
ik denk alleen dat ik er niet zo snel weer kom. de layout van de baan vindt ik een beetje tegenvallen. Zandvoort was leuker. ik wil eerst nog allerlij andere circuits gaan doen, hopelijk dit jaar Spa, Hockenheim, Dijon Prenious.
Zijn er nog meer mensen hier die laptimes hebben gereden op zolder of een andere baan, met laptimes en of filmpjes?
Vond Zolder wel leuk, echter wel een korte baan. Tijden geen idee, na lekker ingereden te zijn 2 keer van de baan afgehaald wegen geluidsnorm. Standaard systeem?? Na de 2e keer mocht ik er ook niet meer op.
_________________________________________ A great man, carries the heart of a little child
07 maart 2015 22:38
maurice
Turbo S - 542pk
Friesland
Ik was vorig jaar heel blij na wat oefenen en bijspijkeren door wat racetalent met 1:56.528, nadat ik met iets van 2:14 was begonnen eerder die dag. Todat richting einde van de dag mijn race vriendinnetje het stuur in handen nam en in de derde lap al 1:44.893 wist neer te zetten Zal wel in het leeftijdsverschil van 30 jaar zitten. Ik heb een racecarriere dan ook maar opgeven. Afgelopen najaar nog eens een poging gewaagd op Zolder maar ik moet bekennen dat ik niet meer onder de 2 minuten kwam.
Wel leuk hoor, zijn een hoop getalenteerde dames momenteel in het professionele race wereldje te vinden die de mannelijke garde toch aardig het nakijken geeft.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
09 maart 2015 14:55
Cazzo Super Veloce
993 4S
Vroeger veel track days gereden op Zolder, met de Duc. Rondetijden weet ik niet meer, maar vind het niet echt een fijne baan met 3 chicanes per ronde. Alleen die Kanaalbocht is gaaaaf
_________________________________________ GREEN IS GOOD
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum