Nog een projectje voor het seizoen weer van start gaat.. Ander stuur met snelkoppeling .. Tot nu toe staat momo nog nr1.. Nog andere suggesties ???.. Snelkoppeling van Momo ok of beter andere koppeling monteren ???
Nog op nr1
_________________________________________ Drive it like you stole it
01 maart 2015 10:23
Regular72
Etten-Leur
Re: Stuuropties
Het is dat ik met een tiptronic rond rij, anders had ie er al ingezeten. Geen suggesties verder. Doen!
_________________________________________ Logica brengt je van A naar B. Verbeelding brengt je overal.
01 maart 2015 10:44
MarkGT3
Okidoki.. Just for the record.. Stuur is voor een 996 GT3
Greetzzzz
01 maart 2015 11:46
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Inderdaad een fijn stuur , heb deze al een aantal jaar in de 964 zitten
Heb ook geen andere suggestie voor je, gewoon deze doen
01 maart 2015 13:05
Peter
Geen Boxster 981 S meer
Misschien domme vraag maar waarom moet er een snelkoppeling op een stuur zitten???? Gewoon laten zitten lijkt me toch geen probleem.
01 maart 2015 14:40
MarkGT3
Altijd handig als ik dik word en niet meer via de kuipstoelen langs het stuur pas ... Maar meer voor extra diefstalbeveliging en handig als ik hem voor poetsen/beurt etc ergens moet achterlaten.. Stuur mee en kan geen grapjas even mijn auto meenemen !!
01 maart 2015 16:02
Cazzo Super Veloce
993 4S
Daar hebben ze de griptang voor uitgevonden
_________________________________________ GREEN IS GOOD
01 maart 2015 16:09
giulia
MarkGT3 schreef:
Altijd handig als ik dik word en niet meer via de kuipstoelen langs het stuur pas ... Maar meer voor extra diefstalbeveliging en handig als ik hem voor poetsen/beurt etc ergens moet achterlaten.. Stuur mee en kan geen grapjas even mijn auto meenemen !!
Tot er brand uit breekt en ze jouw auto als enige er niet uit krijgen....
02 maart 2015 15:47
Ronaldo
964 c2
Den Haag
Moet je zorgen dat hij in een rechte lijn staat richting de uitgang..
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
02 maart 2015 16:48
MarkGT3
Goeie taxatie... Laat maar branden
02 maart 2015 16:55
giulia
Vertel dat de verzekeraar maar....die denkt er wel anders over als jij je stuur er uit hebt gehaald gok ik zo.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum