Wellicht vloeken in de kerk maar ik wil een set chromen of zwarte koplampen kopen op ebay Nou heb ik origineel xenon op mijn 1997 996C (zilverkleurige ballast zit achter op de unit gemonteerd) Ik lees telkens dat de aftermarket lampen allen op halogeen modellen passen is de contactaansluiting van xenon of halogeenlamp anders?
06 maart 2015 22:47
dpRide
Cars: flat6-en en V8 uit Züffenhausen plus nog wat vintage en een moderne uit Coventry.
Woonpl.: Vlaanderen
Re: Koplampaansluiting 996c
de stekker is identiek, alleen heeft die wat extra pinnetjes (ipv lege gaatjes) voor de aansturing van de hoogteregeling
07 maart 2015 4:36
Dunes911
Thnx Wil dat zeggen dat het dan wel gewoon past of eea aanpassen? Xenon bouw ik dan achteraf in. Zou zonde zijn als ik die units bestel vanuit US en dat ze dan niet passen
07 maart 2015 9:15
dpRide
Cars: flat6-en en V8 uit Züffenhausen plus nog wat vintage en een moderne uit Coventry.
Woonpl.: Vlaanderen
Of de units uit de US passen zou de verkoper moeten bevestigen. de OEM units met H4 of litronic zijn iig identiek qua behuizing.
07 maart 2015 9:52
Sandra & Eric
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige
996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
Graag foto's van de neus voor en na de transplantatie...
_________________________________________ Flee from hate, mischief and jealousy Don't bury you thoughts, put your vision to reality Wake up and live ~Bob Marley~
07 maart 2015 12:48
Dunes911
In de advertenties staat "does not fit on models with factory xenon" wil dat zeggen dat de hele unit niet past of dat ze bedoelen.. Er zit geen xenon op. In dat geval bouw ik het achteraf in. Als echter blijkt dat de aansluitingen niet passen, dan heb ik een miskoop. Gr
07 maart 2015 13:47
Scooby-R
Een echte Nee-T3
Ik heb ooit op een USA forum gelezen dat dit 1 op 1 past. Anders even info inwinnen bij MH Peize, deze levert deze setjes volgens mij ook.
_________________________________________ I have sexdaily, I mean dyslexia, fcuk
09 maart 2015 9:01
Dunes911
Ik heb navraag gedaan, inderdaad, past gewoon, alleen de autom hoogteverstelling werkt dan niet meer (''je houdt een stekkertje over'')
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum