Nieuw en Johnny stelt zich voor.
Beste forumvrienden,
Na vele uren op jullie forum rondgesnuffeld/gegraven te hebben, heb ik toch maar besloten om mij erop te zetten. Er is zoveel informatie te vinden op dit forum, dat het weleens voor een zekere betekenis kan hebben voor mij in de toekomst!
Bij deze stel ik mij even voor: ik ben Johnny en ben woonachtig in Soest. Ben 35 jaar en van beroep afgestudeerd restauratieschilder. Heb geen kinderen (komt ook niet) en heb een Braziliaanse vriendin met wie ik al 4.5 jaar heel gelukkig mee ben.
Mijn verhaaltje zal zoals velen hier bekend voorkomen..., er zit alleen een iets andere draai aan.
Zal het zo compact mogelijk doen, de rest komt wel.
Het zal rond 1987 geweest zijn dat ik verliefd werd op Porsche en dat kwam door een poster, daar stond een 959 en een F40 op. Die Porsche won het en is sinds die dag is het merk altijd bij gebleven. (8/9 jaar en toen al gezond verstand
) Doordat mijn vader via ClassicTrader op zoek was naar een Ford Mustang zag ik dat Porsche wel haalbaar was en ben gaan zoeken. En zoeken. En zoeken. Totdat ik in 2006 uitkwam in Huizen waar ik in een Porsche 911 Targa uit 1983 mocht rijden. Die dag zal ik nooit meer vergeten... Waanzinnig,
een paradijs met een 6 cilinder!!! Helaas was het toen niet verstandig om te doen. Lees: geen stalling en daily driver. Leek mij niet handig en heb het afgezegd.
Nu ben ik 2 verhuizingen, 1 vriendin, 2 verbouwingen, 1 auto en 9 jaar verder. En ben nu wel klaar voor een Porsche! Heb inmiddels een woning waar de Porsche in kan, (daar had ik rekening mee gehouden met mijn huizenjacht.) Dat wilde ik perse.
Maar nu komt ie, -en daar kunnen jullie misschien wel een oplossing voor vinden-. Ik heb nog een passie en dat zijn Italiaanse motorfietsen. En ben ik dus in het bezit van oa een MV Agusta F4 1000 en wil daar vanaf. Dus verkopen of inruilen. Dan geld toeleggen en een Porsche terugnemen. Zoiets had ik in gedachten. En volgens mij is dat wel mogelijk...
Wat voor model het mag gaan worden ben ik nog niet helemaal uit, wel 911 dat zeker. Maar deels om die rede zit ik hier, om erachter te komen wat verstandig om te kopen en vooral om niet te kopen. Het enige wat ik nu wel weet is dat mijn budget tot 25 mile rijkt verder ga ik niet, en het hoeft niet dit jaar, eerst goed inlezen en volgend jaar is vroeg genoeg.
Dit was het voorlopig wel zo.
Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn bevindingen en hopelijk tot in de toekomst op een meeting of tourtocht.
Met vriendelijke groet,
Johnny.