Komt vaker voor en niet alleen bij Porsche hoor. Heb het ook met andere autos al een aantal keren gehad. Zolang je geen Weissach onderstel hebt zijn de kosten nog wel te overzien. Wel per twee vervangen.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
26 maart 2015 19:59
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3
nu Alpine en Lotus
Re: Voorveer Boxster afgebroken
Komt bij alle veren voor. Heb het ook bij mijn daily gehad, 2x zelfs, afgebroken in de onderste schotel. Niets van gemerkt, geen probleem verder niets om druk over te maken, vervangen en klaar.
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
26 maart 2015 20:35
rene51
mijn eerste porsche boxster
Vriescheloo
Worden alle 2 vervangen, plus veerpootlagers en uitlijnen...koste. € 600,00
Dit lag in mijn garage toen ik terug kwam van een ritje
_________________________________________ BETER LAAT DAN NOOIT
26 maart 2015 23:11
Pw250
964
Normaalste zaak vd wereld Kangoo van mn broer is ook door z'n hoefje gegaan gister. Komt bij alle veren voor.
_________________________________________ You've only got one life, live it!
27 maart 2015 12:59
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989
Omgeving Haarlem
vrouw van een collega van me kreeg op de snelweg zo'n halve spiraal in de voorruit deze week !! was halverwege in het glas van de voorruit blijven steken, alleen glassspinters in het interrieur ....
zelf ook een keer gehad bij de VW Touran na 10 jaar.
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum